پنکیک سواپ، بهترین صرافی غیرمتمرکز شبکه بایننس

پنکیک سواپ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۸ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2014 نفر

پنکیک سواپ، به دور از تحریم‌ها

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ایجاد شده و دارای امکانات فوق العاده‌ای است. اگر از ویژگی و قابلیت‌های این صرافی غیرمتمرکز اطلاعات کافی ندارید، با بررسی دنیای جذاب پنکیک سو‌اپ همراه ما باشید.

پنکیک سواپ چیست؟

پنکیک سواپ یکی از پروتکل‌های دیفای (DeFi) مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین است که از توکن‌های BNB برای پرداخت کارمزدهای خود استفاده می‌کند.

پنکیک سواپ چیست

کاربران این پروتکل، پاداش خود را با استفاده از توکن بومی این صرافی، یعنی رمزارز CAKE، دریافت می‌کنند. این توکن مشارکت هرچه بیش‌تر کاربران در این پروتکل را ممکن می‌سازد. در پنکیک سواپ علاوه بر هزینه‌های شبکه، از هر مبادله ۰.۲۵ درصد به عنوان کارمزد تراکنش کسر می‌شود. همچنین در استخرهای استیکینگ اتو کیک (Auto CAKE)، اگر قبل از گذشت ۷۲ ساعت، اقدام به برداشت نقدینگی کنید، باید ۰.۱ درصد از مبلغ درخواستی را به عنوان جریمه بپردازید. همچنین در این استخر (Auto CAKE)، دو درصد از سود شما به عنوان کارمزد کسر می‌شود. تیم سازنده پنکیک سواپ کاملا ناشناس فعالیت می‌کنند و توسعه دهندگان و بنیانگذاران اصلی این شبکه با نام های مستعار Chef Hops و Chef Thumper شناخته می‌شوند.

استفاده از پنکیک سواپ

شما با اتصال یک کیف پول وب۳، مانند متامسک یا تراست والت، می‌توانید به این پلتفرم متصل شده و از آن استفاده کنید. لیست کامل کیف پول‌هایی که توسط پنکیک سواپ پشتیبانی می‌شود عبارت است از: بایننس ولت(Binance wallet)، تراست ولت (Trust wallet)، متامسک (Metamask )، سیف پل (SafePal) و توکن پاکت (TokenPocket).

شیوه‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی از پنکیک سواپ

در این قسمت، شیوه‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در پنکیک سواپ کم، از کم ریسک‌ترین به پر ریسک‌ترین حالت، دسته بندی شده است.

  1. Syrup Pool

یکی از آسان‌ترین شیوه‌های درآمدزایی در پنکیک سواپ استفاده از استخر نقدینگی Syrup است. بسیاری از استخرهای نقدینگی ارزهای دیجیتال از لحاظ زمانی محدودیت دارند و تنها در مدت زمان مشخصی می‌توان از آن ها کسب درآمد کرد. اما استخرهای نقدینگی پنکیک سواپ محدودیتی ندارند و علاوه بر آن، از قابلیت دریافت خودکار سود پشتیبانی می‌کنند. استخرهای نقدینگی پنکیک سو‌اپ نرخ سود سالانه (APR) بین ۵۰ تا ۱۳۲ درصد را به کاربران خود ارائه می‌دهند. با قابلیت AutoCake، سیستم به صورت خودکار سود شما را جمع‌آوری و به استخر اضافه می‌کند.

  1. ترید و معامله

در این پلتفرم می‌توان از قابلیت سواپ توکن‌ها با یکدیگر استفاده کرد. در این نوع ترید به جای تبدیل یک ارز به استیبل کوین و خرید ارز دیگر شما می‌توانید ارز A را به ارز B تبدیل کنید. پنکیک سواپ از همه توکن‌های شبکه بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کند. اگر توکن مورد نظر شما در لیست توکن‌های پنکیک سواپ نیست، می‌توانید با ثبت آدرس قرارداد BSC توکن، آن را به پلتفرم اضافه کنید.

  1. استخرهای ارزی

استخرهای ارزی پنکیک سواپ برای تسهیل معاملات رمزارزها ایجاد شده اند. به آسانی می‌توان رمزارزی را در این استخرها قرار داد تا نقدینگی آن رمزارز افزایش یابد و به دنبال آن معاملاتش تسهیل شود. در ازای این اشتراک نقدینگی، کاربر نوعی توکن به عنوان LP توکن‌ها را دریافت می‌کند که به عنوان سندی برای ارائه نقدینگی است. همچنین کاربران با تامین نقدینگی بخشی از هزینه تراکنش‌ها را دریافت می‌کنند که درآمد اصلی این روش محسوب می‌شود.

  1. فارمینگ

همچنین می‌توان با فارم (Farm) توکن‌های خود و قفل کردن آن‌ها در پنکیک سواپ به درآمدزایی پرداخت. هر کاربری می‌تواند با مشارکت در این فارم‌ها، پاداش خود را به شکل توکن‌های CAKE دریافت کند. شما در زمان ورود به این فارم‌ها می‌توانید میزان سود سالانه را بر اساس حجم سرمایه‌گذاری خود را ببینید. یکی دیگر از مزایای شرکت در فارمینگ، امکان شرکت در حراجی توکن‌ها یا IFO است. با این قابلیت شما می‌توانید قبل از دیگران به خرید توکن‌های ارائه شده در IFO بپردازید.

پیش بینی قیمت و قراردادهای آتی PancakeSwap

قابلیت پیش‌بینی قیمت پنکیک سواپ هنوز در مرحله آزمایشی است. کاربرانی که نمودارهای قیمتی را خوبی درک میکنند، می‌توانند قیمت جفت ارز BNBUSDT را پیش بینی کرده و از این طریق درآمدزایی کنند. برای استفاده از این روش درآمدزایی شما باید مقداری توکن CAKE را به‌عنوان وثیقه قرار دهید و روند آتی قیمت را در مدت زمانی مشخص پیش بینی کنید. نکته قابل توجه این است که شما بعد از ثبت پیش بینی خود امکان تغییر آن‌را نخواهید داشت.

پنکیک سواپ چیست

در این پیش‌بینی‌های قیمتی، شما دو انتخاب خواهید داشت. به طور ساده، باید تعیین کنید که قیمت افزایش می‌باید یا کاهش. البته بسته به شرایط بازار، هرکدام از این حالات از ضرایب متفاوتی برخوردار می‌شوند.

بازار NFT

پنکیک سواپ دارای یک بازار NFT است. در این بازار انواع مختلف کالکشن‌هایی از توکن‌های NFT وجود دارد که محبوب ترین آن‌ها کلکسیون Pancake Bunnies است. هر کلکسیون چهار شاخص تعیین کننده دارد که شامل تعداد آیتم‌ها، آیتم های لیست شده، کمترین ارز مجموعه و حجم معاملات می‌شود. در این بازار NFT کلکسیون‌های دیگر مانند Cryptopunks هم وجود دارند. البته برای استفاده از این بازار، شما ابتدا باید حساب کاربری خود را ثبت کنید.

جمع بندی

پنکیک سواپ توانسته در طول مدت زمان فعالیت خود، رتبه اول صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه بایننس اسمارت چین را از آن خود کند. انتظار می‌رود که این صرافی در آینده به پیشرفت خود ادامه دهد و از قابلیت‌های بیش‌تری رونمایی کند. این صرافی در صورت تحریم کاربران ایرانی توسط وزارت خزانه داری آمریکا، به دلیل غیرمتمرکز بودن خود می‌تواند بهترین جایگیزن برای سایر بسترهای معاملاتی باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۸ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

8 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان رضایی فر
پیمان رضایی فر
2 سال ها قبل

توکن کیک اضافه کنید

وجیهه قلع گری
وجیهه قلع گری
2 سال ها قبل

سلام در مورد ایدراپ هوایی که داخل پنکیک میشه تحقیق می‌خوام چه طور امکان داره داخل پنکیک سایت های هکر وارد بشن مگه درو پیکر نداره و آیا ایدراپها واقعا پول سازن آخه توکن مجانی میدن

علی صفوی
علی صفوی
2 سال ها قبل

سلام خسته نباشید کارمزدپنکیک سواپ وقتی میخای بخری وبفروشی یک توکن رو چرا براخرید وفروشش دوتا ۱۵درصدازکل پول کم میکنه چکارکنم کارمزدش بیادپایین

حسین تقی زاده
حسین تقی زاده
2 سال ها قبل

دو روزه که ifo cake و auto cake از لیست حذف شده لطفا اگر اطلاعی دارید یا اگر میشه از جایی اطاع کسب کرد ممنون میشم در این مورد کمک کنید

مرتضی
مرتضی
7 ماه ها قبل

سلام بنده چندتا توکن ازطریق پنکیک سواپ خریداری کردم الان نمیتونم نقدکنم میشه راهنمایی کنید

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
7 ماه ها قبل
پاسخ دهید  مرتضی

سلام مرتضی عزیز، چه رمز ارزهایی خریداری کردید؟

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

8
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx