پیش بینی افزایش قیمت کاردانو، مونرو و چند آلت کوین دیگر توسط این اندیکاتور

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1105 نفر

پیش بینی افزایش قیمت کاردانو، مونرو و چند آلت کوین دیگر توسط این اندیکاتور

با توجه به داده‌های منتشر شده توسط Santiment، کاردانو، مونرو و چند آلت کوین دیگر پتانسیل افزایش قیمت دارند. بازار رمز ارزها در دومین روز متوالی با کاهش قیمت مواجه شد. بیت کوین با کاهش ۱.۷۴% به قیمت ۴۱،۳۱۳$ رسید.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، توکن‌هایی مانند کاردانو، یونی سواپ و چین لینک در ۲۴ ساعت گذشته بین ۸ تا ۱۱ درصد کاهش قیمت داشته‌اند.

شرکت تجزیه و تحلیل درون زنجیره ای Santiment گزارش می دهد که اخیراً شاهد افزایش قابل توجه موقعیت های فروش اهرمی برای رمزارزهای مختلف بوده است.

همچنین این پلتفرم اشاره می‌کند که این آلت‌کوین‌ها به طور خاص به طور فزاینده‌ای نشانه‌هایی از اهرم‌های بیش از حد معاملات شورت (Short) و فاندینگ ریت‌های منفی را نشان می‌دهند، و بیان می‌کند که لیکویید شدن معاملات شرت می‌تواند باعث افزایش قیمت شود.

اگر بیت کوین بازار را به سمت بالا سوق دهد، آلت‌کوین‌هایی که معاملات شرت آن‌ها لیکویید می‌شود توانایی افزایش قیمت سرسام آوری را خواهند داشت.

کاردانو توانست در روز ۱۸ ژانویه به قیمت ۱.۶۴ دلار برسد; که این افزایش قیمت نتیجه نگاه خوشبینانه معامله‌گران به بلاکچین کاردانو است. اما قیمت کاردانو با یک ریزش قیمت مواجه شد. و ریزش‌های بازار بر این کاهش قیمت تاثیر بیشتری گذاشت.

با این حال با توجه به گزارش Santiment در رابطه با رشدهای صورت گرفته در شبکه کاردانو و همچنین افزایش تعداد آدرس‌های فعال (DAA)، فاندامنتال کاردانو را همچنان قدرتمند گزارش کرده است.

DAA یک معیار مفید برای ردیابی فعالیت شبکه در طول زمان است. به طور کلی، رشد DAA ها نشان دهنده استفاده بیشتر از بلاکچین است. در حالی که کاهش DAA نشان دهنده تقاضای کمتر برای شبکه است. DAA ها تمایل دارند با رفتار قیمت مرتبط باشند. به این ترتیب، DAA ها اغلب می توانند به عنوان یک شاخص مهم برای بررسی رفتار قیمت باشد.

تحولات فعال در بلاک چین کاردانو

IOHK خلاصه‌ای از اخبار و اطلاعیه‌های پروژه‌های ساخت کاردانو در ۱۰ روز گذشته را ارائه کرد.

ابتدا، SundaeSwap راه اندازی خود را در ۲۰ ژانویه اعلام کرد. QuickMint، یک پلتفرم NFT مبتنی بر کاردانو، اخبار مربوط به راه اندازی برنامه ریزی شده شبکه آزمایشی در ۱۹ ژانویه را به اشتراک گذاشت. Astarter همچنین رویداد نسخه بتای باز و برخی برنامه های دیگر را اعلام کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx