پی پال (PayPal) حساب کاربری را بعد از معاملات ارزهای دیجیتال مسدود کرده است!

پی پال (PayPal) حساب کاربری را بعد از معاملات ارزهای دیجیتال مسدود کرده است!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2528 نفر

پی پال (PayPal) حساب کاربری را بعد از معاملات ارزهای دیجیتال مسدود کرده است!

بنا به گزارش یک کاربر پی پال (PayPal)، حساب این شخص پس از انجام معاملات متعدد ارزهای دیجیتال در این پلتفرم محدود شده است.

پی پال به این کاربر پیغامی مبنی بر محدودیت همیشگی حساب کاربری اش به دلیل “خطر احتمالی” ارسال کرده است. اما به گفته این کاربر، وی در طول یک هفته حداقل ده تراکنش انجام داده است. ظاهرا تراکنش ها در زمان افت و افزایش قیمت ها انجام شده است. پی پال نیز از این کاربر درخواست کرده که برای هر تراکنش خود توضیحاتی را ارائه کند.

در طی چند ساعت، پی پال پیامی را به این کاربر مبنی بر اینکه وی با استفاده از این پلتفرم “دیگر قادر به انجام معاملات دیگری” نخواهد بود ارسال کرد. این کاربر اظهار داشت که وجوه باقیمانده در حساب خود به ارزش ۴۶۲ دلار به مدت ۱۸۰ روز تعلیق شده، اما وی موفق شده از روش های دیگری پول خود را برداشت کند.

سقف ۲۰ هزار دلاری تراکش ها

این پلتفرم برای مشتریان آمریکایی خود محدودیتی وضع کرده که به کاربران اجازه نمی دهد در طی یک هفته معاملات آنها از ۲۰،۰۰۰ فراتر برود. در ابتدا این محدودیت یک هفته ای سقفی ۱۰ هزار دلاری داشت که بعدا پی پال این محدودیت را به ۲۰ هزار دلار افزایش داد. این کاربر نیز ادعا می کند که معاملات وی از این سقف تعیین شده تجاوز نکرده است.

من ۱۰۰٪ مطمئن هستم که هیچ اشتباهی مرتکب نشده ام و این یک سوتفاهم است چون آنها فکر می کنند که من بیش از ۵۰ مورد معامله خرید / فروش در اجناس مختلف در طی یک هفته انجام داده ام، درحالی که معاملات من فقط محدود به ارزهای دیجیتال بوده است.

این پلتفرم بیان اعلام کرده است که برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال هیچ کارمزدی را از کاربران تا سال ۲۰۲۱ نمیکند و هیچ هزینه ای نیز برای نگهداری ارزهای دیجیتال دریافت نمی کند. کاربر دیگری در این خصوص با توضیح عملکرد و سیاست پی پال گفت:

پی پال صرافی ارز دیجیتال نیست. خدمات آنها به گونه ای است که افراد بتوانند بیت کوین های خود را نگهداری کنند و سپس هنگامی که قابلیت خرید و فروش را فعال کنند، می توانند از ارزهای دیجیتال در خریدهایشان استفاده کنند. اگر شما مداوم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید، این شرکت متحمل ضرر بسیاری خواهد شد، زیرا در حال حاضر پی پال هیچگونه کارمزدی دریافت نمی کند. خدمات پی پال قرار است که بیشتر شبیه به یک حساب بانکی بیت کوین باشد، تا یک حساب صرافی.

برخی از کاربرانی که با این مشکلات روبه رو شده اند، اعلام کرده اند که دیگر از خدمات پی پال استفاده نخواهند کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx