چرا خرید کاردانو توسط نهنگ ها تاثیری بر قیمت این رمزارز ندارد؟

چرا خرید کاردانو توسط نهنگ ها تاثیری بر قیمت این رمزارز ندارد؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 982 نفر

چرا خرید کاردانو توسط نهنگ ها تاثیری بر قیمت این رمزارز ندارد؟

علی رغم علاقه بسیار زیاد نهنگ ها به خرید رمز ارز اصلی شبکه کاردانو، ADA نتوانسته سودآوری قابل توجهی را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورد.

شبکه کاردانو و سکه زیربنایی آن، ADA، شروع بسیار موفقی تا سال ۲۰۲۲ داشتند، با رشد بیش از ۵۴ درصدی در ماه مارس که همه سرمایه‌گذاران را امیدوار کرد که این سکه در نهایت روند نزولی بلندمدت خود قرار دارد و ممکن است در نهایت دوباره به مسیر صعودی خود ادامه دهد. متأسفانه اینطور نبود زیرا سودآوری این سکه زیر ۲۰ درصد باقی می ماند.

سودآوری به ما چه می گوید؟

سودآوری دارایی یک معیار قوی است که به ما امکان می دهد اثربخشی یک دارایی را به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری اندازه گیری کنیم زیرا نشان دهنده درصد سرمایه گذاران قبلی است که در سود هستند.

معیار سودآوری همچنین می‌تواند به‌عنوان صادر کننده سیگنال «اشباع خرید» و «اشباع فروش» عمل کند. هر زمان که سودآوری یک دارایی به ۹۰٪ برسد یا از آن فراتر رود، معامله گران یا سرمایه گذاران احتمال بیشتری برای کسب سود دارند، که سپس باعث خارج شدن نقدینگی و معکوس شدن بیشتر روند صعودی می شود.

در طرف دیگر، زمانی که سودآوری دارایی بسیار پایین است، به احتمال زیاد قدرت خرید تازه‌تری به آن سرازیر می‌شود، زیرا معامله‌گران با ضرر هنگفت احتمال کمتری برای فروش در پایین دارند و فرصتی برای حرکت به سمت بالا ایجاد می کند.

مسیر سخت کاردانو در بازار

علیرغم اینکه کاردانو یکی از بنیادی‌ترین پروژه‌های توسعه‌یافته در این صنعت است، به نظر نمی‌رسد که کاردانو در میان سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی محبوبیتی نداشته باشد، زیرا تقریباً به طور کامل روند صعودی بین سپتامبر و نوامبر را از دست داده است.

اما کاردانو در ماه آگوست که عملکرد نسبتا ضعیفی را در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ نشان داد، پس از اعلام فناوری قراردادهای هوشمند، فعال‌ترین ارز دیجیتال در حال رشد در بازار بود.

رالی اخیر همچنین بر اساس انتشار پروژه‌ها و راه‌حل‌های متعدد DeFi بود که به تدریج استفاده از کاردانو را افزایش داده و از این رو تقاضا برای سکه ADA را افزایش داده است.

خرید نهنگ ها و سود آوری

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx