چین رشد می کند، اما کسی قبولش ندارد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2798 نفر

چین رشد می کند، اما کسی قبولش ندارد!

ویتالیک بوترین در جدیدترین اظهار نظرش، بیان کرده است که شرکت های بلاک چینی کشور چین مورد اعتماد کسی نیستند! به عقیده او این کشور رشد خوبی در زمینه ی بلاک چین و ارزهای دیجیتال کرده است. اما باید بداند همه چیز تاسیس شرکت نیست! موسس اتریوم در ادامه بیان داشت که اگر چین می خواهد به صورت بین المللی به اعتبار برسد، باید کارهای دیگری هم بکند.

بوترین عقیده دارد:

درفضای بین الملل، نمیتوان متصور شد که مردم به یک دولت اعتماد می کنند. آن هم زمانی که بلاک چین های دیگری وجود دارند که بی طرف هستند.

به اعتقاد او این کشور باید بیشتر به روی بلاک چین های خصوصی تمرکز کند. نه صرفا بلاکچین های تحت نظارت دولت. نظیر کاری که BNS کرد. بنیاد های مبتنی بر بلاک چین نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. این فناوری نسبتا جدید به دلیل امنیت بالا مورد اعتماد بسیاری قرار گرفته است. چین نباید گمان کند که می تواند از آن بهره برداری شخصی کند. البته ویتالیک گفته است که هنوز برای تصمیم گیری درباره ی آینده کمی زود است و باید ببینیم چه پیش می آید.

او افزود:

این که تلاش کنیم خیلی زود درباره ی یک پروژه نوپا تصمیم نگیریم و قضاوت نکنیم بسیار مهم است. این اشتباهی است که مردم درباره ی ارز دیجیتال “لیبرا” هم کردند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx