کاهش سهام ایالات متحده، افزایش قیمت نفت و بالاترین بازده اوراق در سه سال اخیر

کاهش سهام ایالات متحده، افزایش قیمت نفت و بالاترین بازده اوراق در سه سال اخیر
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 835 نفر

کاهش سهام ایالات متحده، افزایش قیمت نفت و بالاترین بازده اوراق در سه سال اخیر

با رسیدن بازده اوراق قرضه دولتی به بالاترین حد بیش از سه سال اخیر و افزایش نفت خام، سهام ایالات متحده در روز دوشنبه کاهش یافت.

هر سه شاخص اصلی سهام موفق شدند چند دقیقه قبل از بسته شدن بازارها، ضررهای خود را جبران کنند، به طوری که S&P 500 با اندکی تغییر در ۴۳۹۱.۶۹، شاخص نزدک با  ۰.۱% کاهش در ۱۳۳۳۲.۳۶ و شاخص متوسط صنعتی داوجونز با  ۱.۴% کاهش بسته شدند. مراقبت های بهداشتی شدیدترین کاهش را داشت در حالی که بخش انرژی و مالی بیشترین سود را داشتند.

بازده ۱۰ ساله ایالات متحده با ۳.۵ واحد افزایش به ۲.۸۴ درصد رسید که بالاترین رقم از دسامبر ۲۰۱۸ بود.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با ۰.۹۸ دلار افزایش به ۱۰۷.۹۳ دلار در هر بشکه رسید.

در اخبار اقتصادی، شاخص ماهانه بازار مسکن انجمن ملی خانه‌سازان در ماه آوریل به ۷۷ کاهش یافت و برای چهارمین ماه متوالی از ۷۹ در ماه مارس مطابق با پیش‌بینی در نظرسنجی بلومبرگ کاهش یافت.

رابرت دیتز، اقتصاددان ارشد NAHB، گفت:

بازار مسکن با یک نقطه عطف مواجه است، زیرا افزایش سریع غیرمنتظره نرخ‌های بهره، افزایش قیمت مسکن و افزایش هزینه‌های مواد به طور قابل‌توجهی شرایط استطاعت مسکن را با کاهش مواجه کرده است.

لیندسی پیگزا، اقتصاددان ارشد استیفل، روز دوشنبه در یادداشتی تحقیقاتی گفت، در همین حال، گلدمن ساکس جدیدترین شرکت در وال استریت بود که انتظارات برای یک رکود فنی را افزایش داد و احتمال ۳۵ درصد را در دو سال آینده نشان داد.

پیگزا گفت:

از آنجایی که [فدرال رزرو] برای یک مسیر سیاستی تهاجمی‌تر آماده می‌شود، که احتمالاً منجر به افزایش ۵۰ واحدی در ماه مه و کاهش اولیه ترازنامه می‌شود، کمیته [بازار آزاد فدرال] برای انجام یک فرود نرم تلاش خواهد کرد.

داده های اقتصادی مهم هفته عبارتند از فروش خانه های موجود در روز چهارشنبه و مطالبات اولیه بیکاری و خوانش های تولیدی فدرال رزرو فیلادلفیا در روز پنجشنبه. فدرال رزرو قرار است تا بعدازظهر چهارشنبه گزارش کتاب بژ (Beige) خود را در مورد شرایط اقتصادی منتشر کند.

به گزارش سی ان ان، روسیه روز دوشنبه شهرهای سراسر اوکراین را بمباران کرد و حداقل چهار حمله موشکی به شهر لویو در غرب این کشور گزارش شد. ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور این کشور گفته است که اوکراین تمایلی به واگذاری قلمرو خود در بخش شرقی این کشور برای پایان دادن به جنگ با روسیه ندارد.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx