کراس مرگ بیت کوین و مقاومت ها و سناریوهای پیش رو

کراس مرگ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1324 نفر

کراس مرگ بیت کوین و مقاومت ها و سناریوهای پیش رو

کراس مرگ بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۲۰۰ روزه یک ریزش به سمت ۴۰،۰۰۰ تا ۴۲،۰۰۰ دلار را نشان می‌دهد. یک سیگنال فروش تکنیکال در چارت روزانه بیت کوین در حال ظاهر شدن است. در تاریخ ۱۸ دسامبر، قیمت بیت کوین یک کراس مرگ را تجربه خواهد کرد، یک اندیکاتور بازار که زمانی اتفاق میفتد که یک میانگین متحرک کوتاه مدت به پایین یک میانگین بلند مدت بلغزد. در چنین حالتی; میانگین متحرک ۲۰ روزه در پایین یک میانگین ۲۰۰ روزه بسته خواهد شد.

تحلیل تکنیکال بخش اول

این اندیکاتور احتمالا یک سیگنال فروش در فصل‌های آتی برای معامله گران و سرمایه گذاران را نشان میدهد و یک روند نزولی را پیش بینی می کند. به طور مثال، کراس مرگی که در ۳۰ می ۲۰۲۱ اتفاق افتاد ابزاری بود که موجب کاهش قیمت بیت کوین از ۳۶،۵۰۰ به ۲۸،۸۰۰ دلار در ۲۴ روز بعد شد.

کراس مرگ بیتکوین

احتمال دارد بیت کوین تا قیمت ۴۰،۰۰۰ تا ۴۲،۰۰۰ دلار بریزد.

تحلیل تکنیکال بخش دوم

بیت کوین در ۴ هفته اخیر در حال اصلاح است و به نظر می رسد در هفته آتی نیز در اصلاح بسته شود. همچنین  فدرال رزرو واکنش های تندتری را نسبت به تورم در نظر گرفته است.در ۳۰ روز اخیر، قیمت BTC تفریبا ۱۷.۵۰% کاهش داشته است که شامل یک اصلاح از ۶۹،۰۰۰$ در تاریخ ۱۰ نوامبر از بالاترین رکورد تاریخی قیمت بوده است. در همین راستا قیمت بیتکوین به صورت لحظه‌ای به ۴۲،۳۳۳$ رسید و شدیدا یک ریباند تند را از این قیمت نشان داد و به قیمت های بالاتر پرتاب شد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

این پرتاب قیمتی باعث تغییر روند به یک روند نزولی نشد. اما قیمت بیت کوین در یک روند نزولی بعد از مقاومت روانی ۵۰،۰۰۰$ دلار قرار گرفت. تلاش های بیت کوین برای ریتست کردن ۵۰،۰۰۰$ برای شروع یک حرکت صعودی با مخالفت‌هایی از طریق سقف کانال نزولی مواجه شد. این مخالفت با فشار نزولی اضافی از طریق موج های میانگین متحرک ۲۰ روزه و ۲۰۰ روزه شدت گرفته است.

به طور خلاصه مسیر مقاومت بیت کوین را به سمت یک روند نزولی هدایت می‌کند. و احتمالا این روند درون کانال نزولی تا رسیدن به قیمت ۴۲،۰۰۰$ ادامه داشته باشد. اگر روند نزولی شدت بگیرد، قیمت ۴۰،۰۰۰$ به عنوان هدف بعدی در نظر گرفته می شود.

اندیکتور RSI

یک روند نزولی نیز در RSI مشاهده می شود که قیمت را به سمت ناحیه اشباع فروش سوق می‌دهد. این ناحیه یک ناحیه سیگنال خرید می تواند در عدد ۳۰ منتشر کند. در حال حاضر، این اندیکاتور در تلاش است تا خط روند نزولی خود را بشکند.

بررسی RIS

در تایم فریم های پایین تر، اندیکاتور RSI در یک روند خنثی قرار دارد. پیش بینی می شود این روند به سمت بالا شکسته شود. در مرکز چنین دیدگاه خوش بینانه ای یک شکل هندسی فراکتال از ماه سپتامبر مشاهده می شود که توسط Mozzi به اشتراک گذاشته شد.

الگوی فراکتال

این تحلیلگر در روز شنبه گفت:

بیتکوین یک ساختار مشابه را از پایان سپتامبر در حال ساختن است. به خنثی بودن RSI‌ دقت کنید. منتظر شکستن یک روند خنثی به سمت بالا است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx