گلسنود: آیا بیت‌کوین از شرایط بد اقتصاد کلان تاثیر می‌پذیرد؟

گلسنود: آيا بيت‌كوين از شرايط بد اقتصاد كلان تاثير مي‌پذیرد؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 754 نفر

گلسنود: آیا بیت‌کوین از شرایط بد اقتصاد کلان تاثیر می‌پذیرد؟

بنیانگذاران شرکت تحلیلی پیشرو گلسنود به معامله‌گران بیت‌کوین هشدار می‌دهند که پس‌زمینه اقتصاد کلان کنونی می‌تواند یک رویداد فروش دیگر برای بیت‌کوین باشد.

در آخرین خبرنامه گلسنود، یان هاپل (Jan Happel) و یان آلمان (Yann Allemann) می‌گویند که همبستگی بیت‌کوین با دارایی‌های ریسک‌پذیر همچنان بالاست، و این نشان می‌دهد که اصلاح در بازار سهام ایالات متحده احتمالاً بیت‌کوین را نیز پایین می‌آورد.

تحلیل ما همچنان نشان می‌دهد که این حساسیت مجدد نسبت به ریسک‌های بازار و احتمال بیشتر کاهش سرمایه‌گذاری بیشتر به دلیل عدم اعتماد به [BTC] نیست، بلکه به دلیل یک محیط اقتصادی کلان منفی بوده است.

به گفته بنیانگذاران گلسنود، پس از اینکه فدرال رزرو اعلام کرد در تلاش برای مبارزه با تورم مداوم، ترازنامه خود را به میزان ۹۵ میلیارد دلار در ماه کاهش داده است، چشم انداز اقتصاد کلان متزلزل به نظر می رسد. آنها همچنین به این خطر اشاره می کنند که تهاجم نظامی روسیه می تواند گسترش یابد و سرزمین های اتحادیه اروپا را هدف قرار دهد.

در پاسخ به این محیط پرخطر، مدیران گلسنود می‌گویند که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در هفته گذشته از بازارهای کریپتو خارج شده است و بیت‌کوین بیشترین حجم خروجی‌ها را داشته است.

علی‌رغم تصویر تاریک اقتصاد کلان، آلمان می‌گوید که بیت کوین همچنان نشانه‌هایی از قدرت درون شبکه‌ای را نشان می‌دهد. به گفته آلمان، سرمایه گذاران بیت کوین بیت کوین را با نرخی تاریخی از صرافی های رمزارزی خارج می کنند که نشان می دهد ممکن است پایین ترین قیمت موجود باشد.

تغییر موقعیت خالص مبادلات بیت کوین نشان دهنده کف بالقوه و افزایش در مرحله بعدی است. عرضه کمتر در مبادلات منجر به کاهش فشار فروش می شود.

درون شبکه بیت‌کوین

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx