گوگل یک واحد اختصاصی بلاکچین راه اندازی خواهد کرد

گوگل یک واحد اختصاصی بلاکچین راه اندازی خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1038 نفر

گوگل یک واحد اختصاصی بلاکچین راه اندازی خواهد کرد

براساس گزارش‌ ها، شرکت گوگل به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین شرکت ‌های نرم ‌افزاری در جهان، قصد دارد یک واحد اختصاصی بلاکچین به عنوان بخشی از گروه Labs خود راه ‌اندازی ‌کند.

لازم به ذکر است که گروه لبز (Labs) یک واحد آزمایشی است که در حوزه های واقعیت مجازی و افزوده و سایر پروژه های بالقوه در حوزه فناوری متمرکز شده است.

گفته می شود که مسئولیت این بخش جدید را شیواکومار ونکاتارامان (Shivakumar Venkataraman)، معاون مهندسی گوگل، برعهده خواهد داشت.

بر اساس ایمیلی که بلومبرگ دریافت کرده، این بخش بر بلاکچین و دیگر فناوری ‌های محاسباتی توزیع ‌شده و ذخیره ‌سازی داده‌ های نسل بعدی متمرکز خواهد شد.

در حالی که این شرکت در پروژه‌ های بلاکچینی مشارکت داشته، اما در خصوص ارتباط خود با ارزهای دیجیتال بسیار محتاطانه رفتار کرده است.

این اقدام جدید گوگل توسط برخی از تحلیلگران به عنوان پاسخی در مقابل فعالیت سایر شرکت ها مانند متا (فیسبوک سابق) تعبیر شده است.

تغییر دیدگاه

گوگل در ابتدا موضع ضد کریپتویی اتخاذ کرده بود. به عنوان نمونه این شرکت تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود ممنوع کرد.

اما از آن زمان تا به امروز موضع این شرکت دست خوش تغییرات فراوانی شده است. به عنوان مثال، گوگل اعلام کرد که با صرافی های کوین بیس و بیت پی برای نگهداری ارزهای دیجیتال وارد همکاری شده است.

همچنین، سال گذشته، این شرکت با پلتفرم دیجیتال باکت (Bakkt)، برای استفاده از سرویس گوگل پی (Google Pay) قرارداد همکاری امضا کرد.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx