پیش بینی موسسه آرک اینوستمت از آینده بیت کوین و اتریوم

موسسه آرک: بیت‌کوین 1$ میلیون و ارزش بازار اتریوم 20$ تریلیون در سال 2030
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1031 نفر

پیش بینی موسسه آرک اینوستمت از آینده بیت کوین و اتریوم

موسسه آرک(ARK)، صندوق فناوری شناخته شده ای که در سال ۲۰۲۱ به یکی از سودآورترین محصولات قابل معامله در بازار ایالات متحده تبدیل شد، پیش بینی خود را برای صنعت دارایی های دیجیتال و به ویژه بیت کوین و اتریوم ارائه کرده است.

آینده بیت کوین

تحلیل آرک نشان می‌دهد که اکثر سرمایه‌گذاران بیت‌کوین بالغ شده‌اند و دارایی‌ها را برای سود بلندمدت به‌جای سود سوداگرانه کوتاه‌مدت نگه داشته‌اند. تجزیه و تحلیل در این گزارش بر داده های درون شبکه‌ای مانند مبنای هولدرهای بلند مدت و مبنای هزینه تجمیع انجام شده است.

هر دو معیار ارائه شده در بالاترین رکورد تاریخی خود قرار دارند. دومین مبنای هولدرهای بلند مدت اساس بیانیه Ark در مورد بازار تبدیل بیت کوین از سوداگرانه به بلندمدت است که می تواند به عنوان “بلوغ” در نظر گرفته شود.

علاوه بر داده‌های درون زنجیره‌ای، آرک داده‌های بازار بیت‌کوین مانند معیار ارزش انتقالی را هم بر مبنای مطلق و هم براساس قیمت تعدیل شده در نظر می‌گیرد. همانطور که این گزارش نشان می دهد، بیت کوین سهم بازار خود را به عنوان یک شبکه پرداخت در اختیار گرفت.

حجم معاملات بیت کوین در سال ۲۰۲۱ با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه شده و به ۱۲ تریلیون دلار رسیده است. با ادامه پذیرش ارزهای دیجیتال، کاربران شروع به استفاده از دارایی های دیجیتال برای حواله و نقل و انتقالات معمولی می کنند.

ارزهای دیجیتال مختلف به مشتریان این امکان را می دهند که مقادیر زیادی را با کارمزدهای بسیار کمتری در مقایسه با بانک‌های معمولی به خارج از کشور منتقل کنند.

اتریوم به اوج های جدید می رسد

در مورد دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار، آرک انتظار دارد با توسعه بیشتر امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) که مقیاس قابل توجهی بهتر از راه حل های بانکی سنتی دارد، ارزش سرمایه افزایش یابد.

علاوه بر این، DAO ها ممکن است به عنوان یک استاندارد جدید از حکمرانی و هماهنگی با کمک یک پایه اقتصادی در پشت آنها عمل کنند. علاوه بر این، Ark به راه‌حل‌های لایه ۲ اشاره می‌کند که پس از افزایش هزینه‌های اتریوم به بالاترین سطح، جایگزین محبوبی برای تراکنش‌های شبکه اصلی شده‌اند.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx