ژائو: مدیرعامل سابق صرافی FTX یکی از بزرگترین کلاهبرداران تاریخ است

چانگ پنگ ژائو و صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 428 نفر

ژائو: مدیرعامل سابق صرافی FTX یکی از بزرگترین کلاهبرداران تاریخ است

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس موضع خود را تکرار کرد که مقصر اصلی این فاجعه سم بنکمن فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX بود و او را به عنوان “یکی از بزرگترین کلاهبرداران” در تمام دوران توصیف کرد.

ژائو آن را نظرات خود را در توییتر عنوان کرد تا برخی از پیشنهاداتی را که اخیراً در فضای ارزهای دیجیتال مطرح شده بود، رد کند. او گفت که خود را ناجی ارزهای دیجیتال نمی بیند و استدلال می کند که وضعیت صنعت ارزهای دیجیتال خوب است و نیازی به پس انداز ندارد.

این زیبایی تمرکززدایی است. ما فقط بخشی از آن هستیم. ما می‌خواهیم به پروژه‌های خوب دیگری کمک کنیم که ممکن است به دلیل رویدادهای اخیر دچار مشکل نقدینگی شوند. این به نفع ماست.

ژائو همچنین به صرافی FTX اشاره کرد و ادعا کرد که هیچ شخص ثالثی ارتباطی با سقوط آن نداشته است:

صرافی FTX خود (و کاربرانشان) را کشت زیرا میلیاردها دلار از سرمایه کاربران را دزدید. تمام

به نظر می رسد برخی افراد معتقدند SBF نیت خوبی داشته و نمی خواهد از مشتریان کلاهبرداری کند. ژائو این فرض را رد کرد و گفت: در دروغ گفتن هیچ حسن نیتی نیست. مدیر عامل بایننس پا را فراتر گذاشت و رئیس سابق صرافیFTX  را یکی از بزرگترین کلاهبرداران تاریخ خواند.

متعاقباً، چانگ پنگ ژائو معتقد است که زمانی که مسائل ضروری دیگری وجود دارد، شرکت او نباید بیش از حد بر روی رقبا تمرکز کند:

ما می خواهیم چندین صرافی، چندین بلاک چین، چندین کیف پول و غیره در اکوسیستم وجود داشته باشند.

مدیر عامل سابق صرافی FTX ماه گذشته کمی قبل از اینکه شرکتش برای حمایت از ورشکستگی اقدام کند، مجموعه ای از توییت های مرموز را منتشر کرد. او در یکی از پیام‌هایش در مورد یک «رقیب دوستانه خاص» صحبت کرد که احتمالاً به عملیات صرافی او آسیب رسانده است. این توییت باعث سردرگمی شد و برخی اشاره کردند که این سازمان مخفی ممکن است بایننس باشد.

ژائو آن شایعاتی را که سم بنکمن فرید را یک «روان‌شناس» توصیف می‌کردند، برای نوشتن چنین چیزی رد کرد. او یک بار دیگر اظهار داشت که پلتفرم او مایل به حذف صرافی های کوچکتر نیست بلکه در زمان های چالش برانگیز به آنها کمک می کند:

او هرگز به من نگفت که من رقیب دوستانه او هستم. ما هرگز به صرافی های دیگر به عنوان رقیب های دوستانه نگاه نمی کنیم، این یک مسابقه بوکس نیست.

ژائو همچنین به سم بنکمن توصیه کرد که انتشار توییت‌های بحث‌برانگیز را متوقف کند، بلکه مشکلاتی را که فروپاشی صرافی FTX ایجاد کرد، برطرف کند:

او باید روی چیزهای دیگر کار کند، نباید توییت بنویسد. در یکی از پیام‌هایی که در یک گروه برای او فرستادم، گفتم: “صادقانه توصیه میکنم، سم، هر کاری انجام می‌دهی را متوقف کن، دیگر کاری نکن، کت و شلوار بپوش، برو به دی سی و شروع به پاسخ دادن به سوالات کن.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx