نگاهی به نظر سنجی ها حول تنوع سرمایه گذاری در آمریکا

سرمایه گذاری
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

طبق نظرسنجی ۷۸ درصد از آمریکایی ها به دنبال تنوع سرمایه گذاری با کریپتو هستند، ۴۶ درصد از چنین سرمایه گذاری هایی راضی هستند
در میان آمریکایی‌هایی که روی کریپتو سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ۷۸ درصد آن را راهی برای تنوع بخشیدن به سرمایه‌گذاری‌های خود می‌دانند و در مجموع ۴۶ درصد می‌گویند که تخصیص‌هایشان به ارزهای دیجیتال همان عملکردی را داشته است که انتظار داشتند یا بهتر است. نظرسنجی توسط اندیشکده غیرحزبی ایالات متحده مرکز تحقیقات پیو.

این نظرسنجی بین ۶۰۳۴ بزرگسال آمریکایی از ۵ ژوئیه تا ۱۷ جولای ۲۰۲۲ انجام شد.

بر اساس این نظرسنجی، حدود ۱۶ درصد از بزرگسالان آمریکایی در نظرسنجی به سرمایه گذاری، تجارت یا استفاده از رمزارز اعتراف کرده اند. حدود ۷۱ درصد در چنین فعالیت هایی شرکت نکرده اند و ۱۲ درصد اعلام کرده اند که در مورد ارزهای دیجیتال چیزی نشنیده اند.

در میان کسانی که سرمایه خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ۱۵ درصد می‌گویند که سرمایه‌گذاری‌هایشان بهتر از آنچه انتظار داشتند عمل کرده است و برای ۳۱ درصد، این سرمایه‌گذاری‌ها تقریباً همان چیزی است که انتظار داشتند. این دو گروه روی هم ۴۶ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی را تشکیل می دهند.

در همین حال، ۴۶ درصد دیگر از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند که این سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری بدتر از آنچه انتظار داشتند، عمل کرده‌اند و ۸ درصد مطمئن نیستند که چگونه عملکرد خود را ارزیابی کنند.

در حالی که ۷۸ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی می‌گویند که فعالیت‌های رمزنگاری آنها به دلیل نیاز به تنوع بخشیدن به سرمایه‌گذاری‌هایشان انجام می‌شود، ۷۵ درصد اظهار داشتند که آنها راه خوبی برای کسب درآمد هستند.

«حدود ۵۴ درصد می گویند حداقل یک دلیل جزئی [برای سرمایه گذاری] این است که فکر می کنند ورود به ارزهای دیجیتال راحت تر از راه های دیگر سرمایه گذاری است. به گفته مرکز تحقیقاتی پیو، سهام‌های کوچک‌تر، اطمینان بیشتری نسبت به سایر سرمایه‌گذاری‌ها (۳۹ درصد) به ارزهای دیجیتال و تمایل به عضویت در یک جامعه (۳۳ درصد) را حداقل دلیلی جزئی برای سرمایه‌گذاری ذکر می‌کنند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، مردان ایالات متحده ۱۴ درصد بیشتر از زنان اعلام می‌کنند که از رمزنگاری استفاده کرده‌اند و بزرگسالان زیر ۵۰ سال بیشتر از ۵۰ سال و بالاتر با ۲۵ و ۷ درصد احتمال دارد که از رمزنگاری استفاده کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx