خرید ۵.۷۶ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ ها در شش هفته اخیر

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین در بحبوحه اصلاح بازار کریپتو، میلیاردها دلار BTC خریداری کرده‌اند. بر اساس گزارش شرکت تحلیلی Santiment، این سرمایه‌گذاران که به عنوان «نهنگ» شناخته می‌شوند، به خریدهای گسترده خود ادامه داده و در مجموع بیش از ۵.۷۶ میلیارد دلار BTC به دارایی‌های خود افزوده‌اند. Santiment در شبکه اجتماعی X اعلام کرده است […]

نهنگ بیت کوین

سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین در بحبوحه اصلاح بازار کریپتو، میلیاردها دلار BTC خریداری کرده‌اند. بر اساس گزارش شرکت تحلیلی Santiment، این سرمایه‌گذاران که به عنوان «نهنگ» شناخته می‌شوند، به خریدهای گسترده خود ادامه داده و در مجموع بیش از ۵.۷۶ میلیارد دلار BTC به دارایی‌های خود افزوده‌اند.

Santiment در شبکه اجتماعی X اعلام کرده است که کیف پول‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۱,۰۰۰ واحد BTC دارند، طی شش هفته گذشته ۹۴,۷۰۰ واحد دیگر به موجودی خود افزوده‌اند. این در حالی است که بسیاری از معامله‌گران به دلیل عدم قطعیت در قیمت، از بازار کریپتو خارج شده‌اند و سهامداران کلیدی در حال افزایش دارایی‌های خود هستند.

شرکت تحلیلی دیگری به نام گلس‌نود (Glassnode) نیز مشابه با دیدگاه Santiment اشاره کرده است که سرمایه‌گذاران در میانه این عدم قطعیت در بازار، همچنان به خرید BTC ادامه می‌دهند.

گلس‌نود اعلام کرده که یکی از شاخص‌های آنچین که اندازه موجودی و رفتار انباشت فعالان بازار را ردیابی می‌کند، برای بیت کوین سیگنال مثبتی ارسال کرده است. این شاخص که با نام «امتیاز روند انباشت» (ATS) شناخته می‌شود، نشان‌دهنده بازگشت بازار به حالت انباشت است. ATS به حداکثر مقدار خود یعنی ۱.۰ رسیده که نشان‌دهنده انباشت قابل توجهی در ماه گذشته است.

اوایل این ماه، مدیرعامل شرکت کریپتوکوانت (CryptoQuant) نیز اعلام کرد که شاخص چرخه بازار گاوی-خرسی بیت کوین، که مراحل مختلف احساسات سرمایه‌گذاران را ردیابی می‌کند، پس از یک دوره کوتاه کاهش، دوباره به حالت گاوی بازگشته است. به گفته او: «اکثر شاخص‌های آنچین چرخه‌ای بیت کوین که در نزدیکی مرز قرار داشتند، اکنون به حالت سیگنال‌دهی بازار گاوی بازگشته‌اند. بیت کوین تنها برای سه روز با تخفیف همراه بود.»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx