آوه (AAVE) به دنبال قطع ارتباط خود با استیبل کوین BUSD است

آوه
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 366 نفر

پس از حوادث ناگوار که در آن سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده BUSD را به عنوان یک اوراق بهادار تلقی کرد، پروتکل آوه (AAVE) به دنبال قطع ارتباط خود با این استیبل کوین می‌باشد. اعضای انجمن، به رهبری مارک زلر، به سرعت به FUD قالب شده با پیشنهاد مسدود کردن ذخایر BUSD در بازار اتریوم آوه پاسخ دادند.

پیش از این، BUSD به عنوان تنها استیبل کوین پشتیبانی شده در صرافی های غیرمتمرکز آوه شناخته می‌شد. با این حال، تحولات اخیر، پروتکل را مجبور کرده است تا اقدامات سریعی را در نظر بگیرد.

هیچ چشم اندازی برای رشد وجود ندارد

زلر با اشاره به ناتوانی پکسوس در ضرب توکن‌های BUSD، اشاره کرد که پایبندی به BUSD می‌تواند به فرصت آربیتراژ پروژه آسیب برساند. جدای از آن، این پیشنهاد به پتانسیل استیبل کوین برای سقوط اشاره کرد. در بخش نظرات DAO آوه، از این پیشنهاد قدردانی شد. همچنین، بسیاری با این گزینه هماهنگ بودند. با این حال، علیرغم داشتن استیبل کوین غیرمتمرکز GHO، هنوز مشخص نیست که جامعه Aave قصد دارد کدام استیبل کوین را انتخاب کند.

علاوه بر این، زلر پیشنهاد کرد که جامعه می تواند در مورد تاریخ اجرا، برای ۲۶ فوریه پس از رای گیری جامعه در مورد آن توافق کند. او همچنین اضافه کرد که جامعه می تواند گزینه ۱۹ فوریه را انتخاب کند، که دو روز قبل از ضرب نهایی BUSD بود. تا کنون، حداقل تعداد آرا در مورد گزینه های ارائه شده وجود داشته است. با این حال، پس از تایید، توکن آوه به رنگ سبز تغییر یافت. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این توکن ۷.۹۳ درصد افزایش یافت و حجم معاملات آن افزایش باورنکردنی داشت.

آوه تا چه مدت سبز باقی خواهند ماند؟

در همین حال، باندهای بولینگر (BB) نشان داد که نوسانات AAVE به مراحل شدید نزدیک شده است. این توکن اخیراً کمی تورم داشته است. با توجه به قیمت پایه، AAVE به احتمال زیاد بیش از حد فروخته شده است، زیرا ارزش به طور مداوم به باند پایین تر می رسید.

آوه

 

در زمان نگارش این مقاله، EMA 20 (سبز) بر روی EMA 50 (زرد) قرار گرفت. این موضوع نشان می‌دهد که خریداران چگونه بازار را کنترل می‌کنند و آوه می‌تواند در کوتاه‌مدت افزایش قیمت خود را حفظ کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx