تشکیل الگوی نزولی در نمودار بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

معامله گر افسانه ای که به طور دقیق سقوط بیت کوین را در ژانویه 2018 پیش بینی کرد، می گوید BTC برای یک رویداد فروش دیگر آماده به نظر می رسد. پیتر برانت، تحلیلگر باتجربه، به 689700 دنبال کننده توییتر خود می گوید که بیت کوین در حال تشکیل الگوی کندلی است که نشان دهنده […]

بیت کوین

معامله گر افسانه ای که به طور دقیق سقوط بیت کوین را در ژانویه 2018 پیش بینی کرد، می گوید BTC برای یک رویداد فروش دیگر آماده به نظر می رسد. پیتر برانت، تحلیلگر باتجربه، به 689700 دنبال کننده توییتر خود می گوید که بیت کوین در حال تشکیل الگوی کندلی است که نشان دهنده نزولی تازه است. وی گفت:

“لطفا همه آگاه باشید که بیت‌کوین در حال شکل دادن به الگوی بدنام “سه موش کور” است.”

قیمت بیت کوین

اگرچه الگوی سه موش کور یک ساختار تکنیکال متعارف نیست، برانت قبلاً به الگوی مشابهی در آوریل 2020 اشاره کرده است، زمانی که بیت کوین شش کندل هفتگی صعودی متوالی را تشکیل داد و سپس در یک سال از حدود 5000 دلار به بالای 60000 دلار رسید. به نظر می رسد این الگو نشان دهنه ادامه روند زیربنایی باشد.

تحلیل بیت کوین

در صحبت‌های اخیر، برانت تاکید می کند که روند بیت کوین همچنان نزولی است و احتمالا ادامه خواهد داشت مگر اینکه بیت کوین بتواند به بالای سطح روانی کلیدی 20000 دلاری صعود کند. او نوشت:

“فکر می‌کنم که اگر بیت‌کوین نتواند دوباره بالا بیاید و روی 20000 دلار تثبیت شود، می‌توانیم شاهد سقوط دیگری باشیم… من فکر نمی‌کنم که به 11،000 یا 12،000 دلار برویم. من فکر می کنم 13000 دلار احتمالا سطح منطقی تری است…”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx