ریزش دوباره قیمت بیت کوین؟

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

افت دوباره قیمت بیت کوین؟

عملکرد قیمت بیت کوین اخیراً بخاطر کاهش اخیر بازار ارز دیجیتال ضعیف بوده است. عملکرد هفته گذشته بیت کوین امیدوار کننده به نظر نمی رسید زیرا نمودار عمدتا قرمز بود. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین رشد منفی ۶.۹۲ درصدی ۷ روزه را ثبت کرد. و زیر مرز ۲۰۰۰ دلار در ۱۹۸۴۹.۰۷ دلار معامله شد. به نظر نمی رسد روزهای تاریک بیت کوین به این زودی ها به پایان برسد زیرا گزارش ها و معیارهای خاصی نشان دهنده سقوط بیشتر است. با این حال، بسیاری معتقدند به زودی یک روند معکوس به وجود خواهد آمد.

بازار مبهم؟

در حالی که بازار کاهش یافت، کارشناسان بر اساس ارزیابی های خود گمانه زنی های متعددی در مورد احتمالات آینده داشتند. به عنوان مثال، مارتون، تحلیلگر و نویسنده در کریپتوکوانت، در تحلیل خود به یک معامله بزرگ اخیر اشاره کرد که ممکن است بر بازار تأثیر بگذارد.

همانطور که در قسمت های قبلی پیشنهاد شد، چنین معاملاتی معمولاً با کاهش قیمت دنبال می شوند. مارتون گفت: «از این نقطه، سخت است که بگوییم چه تأثیری بر بازار خواهد داشت. قطعاً این یک علامت صعودی نیست، اما مطمئن نیستم که آیا ما شاهد نزولی بیشتر خواهیم بود یا فقط تثبیت قیمتی بیت کوین مشابه ماه می را تجربه خواهیم کرد.»

نمودار بیت کوین

با این حال، یافته های برخی از کاربران توییتر چیز دیگری را نشان می دهد. گرت ون لاگن، تحلیلگر تکنیکال، گفت که الگوی سر و شانه صعودی در نمودار بیت کوین شکل گرفته است که نشان دهنده افزایش قیمت در روزهای آینده است. طبق معمول، واکنش جامعه ارزهای دیجیتال به این تحلیل ها متفاوت بود، زیرا برخی از کاربران آن را معقول نمی‌دانستند.

داده های آنچین بیت کوین

با این وجود، معیارهای آنچین خاصی نیز تحلیل لاگن را تایید می کنند. آدرس‌های بیت‌کوین با موجودی غیرصفری علی‌رغم ریزش قیمت، طی چند ماه گذشته افزایش ثابتی را نشان داده است. بنابراین، یان شاخص نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به ارزهای دیجیتال است.

نمودار تعداد آدرس های غیرصفر بیت کوین

اگرچه چند معیار از احتمال یک روند صعودی در آینده ای نزدیک خبر می دهد، برخی دیگر نشان می دهد روزهای تاریک تری برای بزرگترین ارز دیجیتال جهان در پیش است. علاوه بر این، نسبت MVRV بیت کوین بسیار کمتر از یک بود که به طور کلی در کف بودن بازار را نشان می دهد. اما با نگاهی به ارقام گذشته، کاهش بیشتر قیمت بیت کوین امکان پذیر است. زیرا نسبت MVRV در چند ماه گذشته حتی پایین‌تر از وضعیت فعلی رسیده بود.

تنوع نظرات در جامعه ارزهای دیجیتال، خواندن تحلیل های ترکیبی، و ماهیت بی ثبات بازار ارز دیجیتال، پیش بینی دقیق آینده قیمت بیت کوین را دشوار می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx