آموزش کار با اپلیکیشن ارزینجا

آموزش اپلیکیشن ارزینجا
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 808 نفر

آموزش اپلیکیشن ارزینجا

در راستای بهبود خدمت‌رسانی و افزایش دسترسی کاربران به معاملات ارزهای دیجیتال، اپلیکیشن ارزینجا در نسخه‌های اندروید و iOS‌ ارائه شده است. همه می‌توانند به آسانی این نرم افزار موبایلی را بر روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند خود نصب کنند تا در همه جا و در هرزمان به ابزارهای موجود در صرافی ارزینجا دسترسی داشته باشند. نرم افزار موبایلی ارزینجا را می‌توان بصورت رایگان از معتبرترین فروشگاه‌های اپلیکیشن، نظیر اپ استور،‌ گوگل پلی استور،‌ سیب اپ، کافه بازار و… دریافت کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه کار این اپلیکیشن بیشتر آشنا کنیم.

اپلیکیشن ارزینجا

آموزش راه اندازی و ورود به حساب کاربری

اپلیکیشن ارزینجا

بعد از نصب اپلیکیشن ابتدا می‌بایست شماره تماسی که قصد ورود با آن دارید را در کادر خالی وارد کنید و گزینه «ارسال کد تایید» را لمس کنید. با استفاده از کد پیامک شده، وارد حساب کاربری خود می‌شوید. در صورتی که با شماره مدنظر حسابی ساخته نشده باشد، ‌ابتدا می‌بایست در ارزینجا ثبت نام و احراز هویت کنید.

پیشخوان

دانلود اپلیکیشن ارزینجا

در صفحه پیشخوان می‌توانید خلاصه وضعیت حسابتان را مشاهده کنید و به بازار خرید و فروش رمزارزها دسترسی داشته باشید. در سه کادر ابتدایی وضعیت احراز هویت و میزان مجموع معاملات خرید و فروش خود را مشاهده می‌کنید. در ادامه، به نوار جستجو رمزارزها و لیست ارزهای موجود در ارزینجا دسترسی دارید. با استفاده از کادر اختصاص یافته به هر ارز، می‌توانید به فرایندهای زیر دسترسی داشته باشید:

  1. مشاهده قیمت خرید و فروش هر ارز به تومان
  2. مشاهده قیمت دلاری (تتری) هر ارز در بازار جهانی
  3. اضافه کردن ارز به لیست ارزهای مورد علاقه یا حذف آن از لیست (با استفاده از گزینه ستاره).

بعد از لمس کادر هر ارز نیز می‌توانید به بخش‌های زیر دسترسی داشته باشید:

خرید تتر با موبایل

  1. ورود به صفحه خرید و فروش ارز
  2. ورود به صفحه تبدیل ارزینجا
  3. ورود به صفحه کیف پول من

کیف من

ترید با موبایل نرم افزار ارزینجا

در صفحه “کیف من” می‌توانید به لیست دارایی‌هایتان دسترسی داشته باشید و همچنین به معامله رمزارزها بپردازید. در بالای این صفحه میزان موجودی دلاری حساب شما نمایش داده می‌شود. کمی پایین‌تر می‌توانید با استفاده از نوار جستجو، رمزارزهای مدنظر خود را بیابید. در این نوار می‌توانید با استفاده از نام فارسی، نام انگلیسی و نماد توکن به جستجو میان لیست ارزها بپردازید. با لمس نام، لوگو، دارایی و گزینه سه خط روبه‌رو هر ارز می‌توانید به عملیات تبدیل، خرید، فروش،‌ واریز و برداشت دسترسی داشته باشید؛ اما با لمس نماد هر ارز به صفحه توضیحات آن ارز در وب‌سایت ارزینجا منتقل خواهید شد تا به اطلاعات بیش‌تری از آن ارز دسترسی داشته باشید.

خرید و فروش

اپلیکیشن ارزینجاصرافی ارزینجا

با استفاده از گزینه دایره سبز رنگ در وسط و پایین صفحه، وارد بخش خرید و فروش خواهید شد و می‌توانید دارایی‌های خود را با یک کلیک و بهترین قیمت، با ریال ایران معامله کنید.

تاریخچه

خرید بیت کوین

در این صفحه می‌توانید تاریخچه فعالیتتان در ارزینجا را مشاهده کنید و به اطلاعاتی مانند نرخ خرید و فروش ارزها، نرخ تبدیل ارزها، هش معاملات و… دسترسی داشته باشید و آن‌ها را بررسی کنید.

پشتیبانی

خرید اتریوم

در قسمت پشتیبانی می‌توانید از طریق چت آنلاین و تیکت، به طور مستقیم با کارشناسان ارزینجا در تماس باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از تماس مستقیم به کارشناسان ارزینجا متصل شوید و یا درخواست کنید که کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پروفایل

با ورود به صفحه پروفایل که در گوشه بالا سمت راست صفحه نمایش مشاهده می‌کنید می‌توانید موارد زیر را در حسابتان کنترل کنید:

  1. انتخاب یا تغییر عکس حساب کاربری
  2. مشاهده میزان موجودی ریالی و وضعیت احراز هویت حساب
  3. مشاهده مشخصات کاربری: در صورتی که تمایل دارید تغییراتی در مشخصات حسابتان ایجاد کنید این موضوع را از طریق تیکت با تیم پشتیبانی ارزینجا در میان بگذارید.
  4. امنیت: در این صفحه می‌توانید کد تایید دو عاملی حساب کاربری خود را فعال کنید. ارزینجا پیشنهاد می‌کند که در راستای افزایش هرچه بیش‌تر امنیت دارایی و حسابتان، این قابلیت را فعال کنید.
  5. معرفی به دوستان: با استفاده از کد معرف می‌توانید تا ۰.۲ درصد از مبلغ کل معاملات افراد معرفی شده را دریافت کنید. درصد دریافتی با توجه به نوع ارز و معاملات تغییر خواهد کرد.
  6. وبلاگ: با استفاده از وبلاگ ارزینجا می‌توانید به اخبار روز دنیای رمزارزها، تحلیل تکنیکال و بنیادی ارزهای دیجیتال و بازار رمزارزها، ‌معرفی پروژه‌های ارزشمند، آموزش‌های کاربردی و رایگان و… دسترسی داشته باشید.
  7. در قسمت درباره ما می‌توانید درباره ارزینجا مطالعه کنید و ما را در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، توییتر و… دنبال کنید.
  8. در قسمت تماس با ما، می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ایمیل و پیام مستقیم با ارزینجا در تماس باشید.

با سپاس از همراهی شما🙏

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx