ویژگی جدید در بیبی دوج سواپ برای توکن سوزی

بیبی دوج سواپ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 953 نفر

طبق اعلامیه اخیر، ممکن است یک ویژگی جدید در بیبی دوج سواپ (BabyDogeSwap) برای تخمین تعداد توکن هایی که باید در هر مبادله سوزانده شوند، به زودی راه اندازی شود. این ویژگی جدید به تخمین مقدار توکن های بیبی دوج که از مبادله در صرافی غیرمتمرکز (DEX) سوزانده می شوند کمک می کند.

قابل ذکر است، این ویژگی جدید برای تمام جفت های معاملاتی در DEX بیبی دوج سواپ، از جمله USDT/BNB اعمال خواهد شد. این در حالی است که بیبی دوج کوین به کار بر روی تسریع توکن سوزی ادامه می دهد. این تیم قبلاً به برنامه‌هایی برای راه‌اندازی یک پورتال رسمی توکن سوزی اشاره کرده بود که به کاربران اجازه می‌دهد بیبی دوج خود را بسوزانند. این ماه، از جامعه خواست تا راه‌هایی را پیشنهاد کند که می‌تواند کاربران را برای سوزاندن توکن‌های بیشتر تشویق کند.

اخیرا، دارندگان تقریباً به اتفاق آرا به شروع سوزاندن ماهانه برای بیبی دوج کوین رأی دادند. سوختن به کاهش عظیم عرضه بیبی دوج کوین کمک می کند و انتظار می رود قیمت ها در بلندمدت افزایش یابد. میلیاردها توکن بیبی دوج در حال حاضر به کیف پول مرده رسمی پروژه ارسال شده است. به گفته BabyDogeBurn، در ۲۴ ساعت گذشته، ۴,۰۷۸,۹۲۴,۷۳۳,۰۰۰ توکن BABYDOGE سوزانده شده است. تاکنون ۱۹۹,۳۸۲,۴۸۹,۶۵۴,۵۷۸,۷۸۴ توکن BABYDOGE (47.472 درصد) از مجموع عرضه اولیه ۴۲۰ کوادریلیون سوزانده شده است.

نقاط عطف جدید و لیست بیبی دوج سواپ از ۳۰ میلیون دلار در مجموع حجم قفل شده (TVL) فراتر رفته است و در کمتر از یک ماه از زمان عرضه به این نقطه عطف دست یافته است. جامعه بیبی دوج به توییت ایلان ماسک پاسخ می‌دهد و قیمت جهش می‌کند همچنین، بیبی دوج سواپ رسماً در dApp Bay زنجیره بایننس فهرست شده است. انتظار می‌رود این فهرست که در اوایل هفته اعلام شد، به کاربران زنجیره BNB دسترسی بیشتری به بیبی دوج سواپ بدهد و به آن‌ها اجازه دهد مانند سایر برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در این پلتفرم رتبه‌بندی شوند. در همین حال، جامعه همچنان به رشد خود ادامه می دهد. تعداد کل دارندگان بیبی دوج پس از اضافه شدن کاربران جدید اکنون به ۱,۶۴۰,۰۴۸ رسیده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx