پرداخت ۹۳ اتریوم برای هزینه یک تراکنش

شبکه اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 446 نفر

شخصی برای یک انتقال در شبکه اتریوم ۹۳ اتر پرداخت کرد

داده‌ها نشان می‌دهد که امروز شخصی برای یک تراکنش در بلاکچین اتریوم ۹۳ اتر کارمزد پرداخت کرده است. در اینجا دلیل احتمالی این انتقال به ظاهر غیر طبیعی است.

در نگاه اول، ۹۳ اتریوم برا کارمزد یک تراکنش پوچ به نظر می رسد. حتی برای شبکه اتریوم، که به خاطر داشتن دوره‌هایی که هزینه‌ها به مقادیر بسیار بالایی می‌رسد، این یک حالت بسیار غیرطبیعی است و این امر بیش از حد مضحک به نظر می‌رسد که درست باشد. پس چرا برای این انتقال هزینه های زیادی پرداخت شد؟ نگاهی به نمودار میانگین کارمزدها تأیید می کند که این در واقع به دلیل زیاد بودن فعالیت شبکه یا هر چیز دیگری نیست. همانطور که نمودار نشان می‌دهد، هزینه‌های فعلی اتریوم در مقایسه با دوره‌های شلوغی سه سال گذشته بسیار پایین است. اما با وجود این، هزینه های به ظاهر دیوانه کننده ای برای این انتقال پرداخت شد. نگاهی به جزئیات بلاکچین اتریوم شاید بتواند هدف آن را فاش کند. در اینجا داده هایی از پلتفرم کاوشگر بلاکچین اتریوم اتراسکن وجود دارد که اطلاعات مربوط به انتقال را نشان می دهد:

از زنجیره تراکنش بالا، آشکار است که فرستنده یک ربات MEV بوده است. ربات‌هایی از این نوع، ممپول اتریوم را ردیابی می‌کنند تا از قبل ببینند کدام انتقال‌ها در آینده به بلاکچین اضافه می‌شوند. در اینجا، به نظر می‌رسد این ربات MEV به عنوان یک معامله‌گر آربیتراژ کار می‌کند و از طریق صرافی‌ها برای ترسیم تراکنش‌هایی که از تفاوت قیمت‌های فهرست‌شده در هر یک از آنها سود می‌برد، کار می‌کند. این ربات ابتدا با حدود ۰.۲۴۵ WETH شروع به کار کرد و سکه ها را با ۳۵.۷k MCB در یونی سواپ نسخه ۲ تعویض کرد. سپس، آن را به حدود ۲۳۴.۹ هزار توکن اسپل تبدیل کرد.

در نهایت، ربات توکن ها را به سوشی سواپ منتقل کرد، جایی که اسپل را به WEther تبدیل کرد و در نهایت به ۹۶.۱۷ WETH رسید!

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx