بهترین سرمایه گذاری از نظر رابرت کیوساکی

بهترین سرمایه گذاری از نظر رابرت کیوساکی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1131 نفر

نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، درباره آنچه به عقیده او “بهترین ارزش سرمایه گذاری امروز” است، صحبت کرده است.

بهترین ارزش سرمایه گذاری امروز چیست ؟

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، به سرمایه گذاران پیشنهاد کرده است که نقره بخرند و بیان می کند که فلز گرانبها بهترین ارزش سرمایه گذاری امروزی است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیشتر از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «سؤال: بهترین ارزش سرمایه گذاری امروز چیست؟» وی با اشاره به اینکه پاسخ نقره است، خاطرنشان کرد: قیمت طلا به بالای ۱۷۰۰ دلار رسیده اما نقره به ۲۰ دلار کاهش یافته است. من به ETFهای طلا یا نقره کاغذی [صندوق های معامله شده در بورس] دست نمی زنم. من فقط سکه های طلا یا نقره واقعی می خواهم. نقره یک فلز گرانبهای صنعتی است. طلا نیست. حرف من را قبول نکنید. فلزات گرانبها را مطالعه کنید.

وی در ادامه توئیت خود توضیح داد:

چرا من “نقره ” را پیشنهاد می کنم. با ۲۵ دلار همه می توانند یک سکه نقره بخرند. حرف من را قبول نکنید، مطالعه کنید، ثروتمند شوید. احمق نباشید.

کیوساکی و بیت کوین

این اولین بار نیست که نویسنده مشهور پیشنهاد خرید نقره را می دهد. در ماه جولای، او هشدار داد که بازار اوراق قرضه ایالات متحده در حال سقوط است و این بزرگترین سقوط اوراق قرضه از سال ۱۷۸۸ است. وی افزود: من اکنون طلا و نقره بیشتری می خرم و منتظر پایین آمدن بیت کوین هستم.

کیوساکی منتظر خرید بیت کوین در پایین بوده است. او در اوایل این ماه گفت که در موقعیت نقدی قرار دارد و منتظر خرید بیت کوین است زیرا قیمت دارایی‌ها در حال سقوط است. او معتقد است که این “بزرگترین رکود تاریخ” خواهد بود. او همچنین گفت که منتظر است BTC قبل از خرید، ۱۱۰۰ دلار را آزمایش کند.

این نویسنده مشهور همچنین هشدار داد که سهام و اوراق قرضه در حال سقوط هستند و یک رکود و ناآرامی مدنی در راه است. علاوه بر این، او هشدار داد که تورم ممکن است منجر به “رکود بزرگتر” شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx