بایننس به صرافی وزیراکس اولتیماتوم داد

صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 338 نفر

اولتیماتوم صرافی بایننس به صرافی وزیراکس

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال، به صرافی وزیراکس (WazirX) اولتیماتوم داده است تا تمام وجوه مشتریان ذخیره شده در زیرساخت و کیف پول بایننس را برداشت کند. این در حالی است که Zanmai ظاهراً از پس گرفتن بیانیه عمومی نادرست قبلی علیه بایننس خودداری کرده است. جدال بین این دو پلتفرم معاملاتی کریپتو از سال گذشته آغاز شد که دولت هند صرافی وزیراکس را تحت نظر قرار داد، به دفاتر متعلق به Zanmai (اپراتور صرافی) یورش برد و بیش از ۸ میلیون دلار دارایی را مسدود کرد.

بایننس که قبلاً در این شرکت هندی سرمایه گذاری کرده بود، از داشتن هر گونه وابستگی دیگری با آن خودداری کرد، حتی اگر گزارش هایی وجود داشت که در واقع حداقل بخشی از آن را در اختیار دارد. دیروز، بایننس تحت رهبری CZ بیانیه دیگری صادر کرد و از Zanmai خواست که

«با ما ترتیباتی بدهد تا هر گونه دارایی باقیمانده در حساب‌های مربوطه را پس از ۳ فوریه برداشت کند.»

این به این دلیل است که بایننس معتقد است که صرافی وزیراکس در گذشته “بیانات عمومی نادرست” متعددی در رابطه با “نقش ادعایی و مسئولیت عملیاتی” ارائه کرده است.

در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳، ما به Zanmai پیشنهاد دادیم که بین پس گرفتن اظهارات عمومی نادرست (و ادامه استفاده از خدمات ما) یا پایان دادن به استفاده از سرویس کیف پول خود یکی را انتخاب کند. از آنجایی که Zanmai از توضیح اظهارات گمراه‌کننده آنها خودداری کرده است، Zanmai  تا ۳ فوریه ۲۰۲۳ (۲۳:۵۹ UTC) فرصت دارد وجوهی را از حساب‌هایی که برای عملیات وزیراکس استفاده کرده است، حذف کند.

بایننس گفت که فقط خدمات کیف پول و زیرساخت‌های عمومی را به وزیرX ارائه می‌کند – این رویه صرافی با «شرکت‌های متعدد دیگری که از فناوری و زیرساخت ما برای اداره مستقل کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند» دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx