بایننس می‌گوید با قانون‌گذاران همکاری می‌کند

بایننس
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 376 نفر

پس از گزارش رویترز مبنی بر اینکه دادستان های فدرال ایالات متحده از صرافی بایننس خواسته اند تا سوابق داخلی مربوط به موسس و مدیرعامل، چانگ پنگ ژائو را برای بررسی های ضد پولشویی در اواخر سال ۲۰۲۰ ارائه دهد، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، گفت که با آژانس‌های نظارتی از سرتاسر جهان برای پاسخگویی به سؤالات انطباقی برجسته همکاری کرده است.

همانطور که به خوبی مستند شده است، رگولاتورها در سرتاسر جهان با هر صرافی بزرگ ارز دیجیتال تماس می گیرند تا صنعت ما را بهتر درک کنند.

یکی از سخنگویان بایننس در پاسخ به گزارش رویترز در ایمیلی به سایت فورکست گفت: ما مرتباً با آژانس‌ها کار می‌کنیم تا به سؤالات باقی‌مانده پاسخ دهیم. به گزارش رویترز، وزارت دادگستری ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ از بایننس خواست تا به طور داوطلبانه پیام هایی از ژائو و سایر مدیران و شرکا در مورد موضوعات مربوط به کشف تراکنش های غیرقانونی این شرکت با کاربران آمریکایی ارسال کند.

ژائو روز پنجشنبه توییت کرد که «برای صنعت مهم است که با تنظیم‌کننده‌ها اعتماد ایجاد کند» و پیام‌های چت او «به هر حال نیمه عمومی هستند».
در ماه ژوئن، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال بررسی این موضوع بود که آیا بایننس هنگام فروش توکن BNB از طریق عرضه اولیه سکه در سال ۲۰۱۷، قوانین مربوط به فروش اوراق بهادار را نقض کرده است یا خیر.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx