هدف یک میلیارد دلاری صندوق بازیابی صنعت ارزهای دیجیتال بایننس

صرافی ارز دیجیتال بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 387 نفر

هدف یک میلیاردی صندوق بازیابی صنعت ارزهای دیجیتال بایننس

صرافی رمزارز بایننس قصد دارد حدود ۱ میلیارد دلار برای “صندوق بازیابی صنعت” خود که اخیراً اعلام شده است، جمع آوری کند. مدیر عامل شرکت چانگ پنگ ژائو این طرح را روز پنجشنبه در تلویزیون بلومبرگ مورد بحث قرار داد و سخنگوی صرافی بایننس بعداً آن را تایید کرد. ژائو گفت: “اگر این کافی نیست، می توانیم بیشتر تخصیص دهیم.”

او اولین بار هفته گذشته این صندوق را برای کمک به کاهش پیامدهای ناشی از سقوط صرافی FTX اعلام کرد. این صندوق پروژه هایی را هدف قرار خواهد داد که داز نظر بنیادی قوی هستند، اما با بحران نقدینگی مواجه شده اند.

ژائو گفت که بایننس از یک ساختار برای صندوق پیروی خواهد کرد که در آن بازیگران مختلف صنعت می توانند به دلخواه خود مشارکت کنند. او اضافه کرد که مشارکت کنندگان باید وجوه خود را به یک آدرس بلاکچین که عموم می توانند مشاهده کنند ارسال کنند. انتظار می رود به زودی یک پست وبلاگ مفصل در مورد این صندوق منتشر شود.

صنعت کریپتو تحت فشار فروپاشی صرافی FTX، صرافی که قبلاً توسط سم بنکمن فراید اداره می شد، می چرخد. توییت‌های ژائو که نگرانی‌ها را در مورد سلامت FTX، یک رقیب، و شرکت خواهرش آلامدا در اوایل این ماه نشان می‌داد، به فروپاشی هر دو شرکت کمک کرد.

مدیرعامل بایننس گفت: “من فکر می کنم به عنوان یک صنعت، اجازه دادیم FTX بیش از حد بزرگ شود قبل از اینکه برخی از آن چیزها را زیر سوال ببریم.” “بنابراین من رویکردی را اتخاذ می‌کنم که خیلی زودتر سؤال می‌کنیم. این به معنای حمله به هیچ یک از همتایان صنعت ما نیست. ما فقط می‌خواهیم شفافیت بیشتر و بررسی دقیق‌تری در صنعت داشته باشیم.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx