کیف پول متامسک IP کاربران را کنترل می‌کند

کیف پول متامسک
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 583 نفر

کیف پول متامسک IP کاربران را کنترل می‌کند

بر اساس یک توافقنامه اصلاح شده سیاست حفظ حریم خصوصی که توسط ConsenSys در ۲۳ نوامبر منتشر شد، کیف پول متامسک شروع به جمع آوری آدرس های IP کاربران و آدرس های کیف پول اتریوم در طول تراکنش های زنجیره ای خواهد کرد.

با این حال، ConsenSys، سازنده کیف، توضیح داد که مجموعه داده‌های کاربران تنها در صورتی اعمال می‌شود که از برنامه پیش‌فرض متامسک به نام Infura استفاده کنند. Infura ارائه دهنده خدمات متامسک برای انتقال اطلاعات از بلاک چین و برعکس است. بنابراین، افرادی که از نود اتریوم خود یا ارائه‌دهنده RPC شخص ثالث با متامسک استفاده می‌کنند، مشمول خط‌ مشی رازداری به‌روزرسانی‌شده ConsenSys نیستند. در عوض، شرایط ارائه‌دهنده RPC دیگر اعمال می‌شود.

طبق گفته ConsenSys، اطلاعات جمع‌آوری‌شده به این روش ممکن است برای شرکت‌های وابسته، در طی معاملات تجاری، یا برای مطابقت با الزامات احراز هویت و الزامات مبارزه با پول‌شویی که توسط مجری قانون دیکته شده است، افشا شود.  متامسک در حال حاضر با بیش از ۲۱ میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از محبوب ترین کیف پول های خود حضانت در بازار است.

واکنش در جامعه کریپتو عمدتا منفی بوده است. به عنوان مثال، آدام کوکران، هم بنیانگذار سینهماهین ونچرز، اظهار داشت:

هیچ چیز مهم‌تر از حریم خصوصی کاربران نیست، به‌ویژه وقتی صحبت از داده‌های مالی شما می‌شود. شما حق دارید ناشناس باشید. متامسک یک سرویس رایگان عالی برای مدت طولانی ارائه کرده است، اما تصمیم آنها برای ثبت IP و گره زدن آن به تراکنش ها غیرقابل قبول است.

همچنین هیدن آدامز، مخترع پروتکل یونی سواپ، با بیان اینکه صرافی غیرمتمرکز نه IP ها را ردیابی می کند و نه به ابزارهای شخص ثالث روی پلتفرم اجازه انجام این کار را می دهد، به سوالات پاسخ داد. ConsenSys به صفوف شرکت‌های برجسته وب۳، مانند کوین بیس که تا حدودی به دلیل قوانین سخت‌گیرانه‌تر، مجموعه IP را پذیرفته‌اند، پیوسته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx