نهنگ‌ها در حال انباشت اتریوم با نرخ قابل توجهی هستند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

به گفته آژانس تحلیلی رمزارز، سنتیمنت، سرمایه‌گذاران بزرگ اتریوم در حال انباشت اتریوم با نرخ قابل توجهی هستند. سنتیمنت می‌گوید آخرین رویداد مشابه این که در سال 2020 اتفاق افتاد، باعث یک رالی عظیم شد که افزایش 50 درصدی قیمت اتر در مدت یک ماه را به دنبال داشت. آدرس‌ کوسه‌ها و نهنگ‌های فعال اتریوم […]

اتریوم

به گفته آژانس تحلیلی رمزارز، سنتیمنت، سرمایه‌گذاران بزرگ اتریوم در حال انباشت اتریوم با نرخ قابل توجهی هستند. سنتیمنت می‌گوید آخرین رویداد مشابه این که در سال 2020 اتفاق افتاد، باعث یک رالی عظیم شد که افزایش 50 درصدی قیمت اتر در مدت یک ماه را به دنبال داشت.

آدرس‌ کوسه‌ها و نهنگ‌های فعال اتریوم که این رمزارز را با قیمت حال حاضر خرید کرده اند، همچنان در حال افزایش است. در اکتبر و نوامبر 2020، آدرس‌های دارای 100 تا 100،000،000 اتر به افزایش +50 درصدی قیمت اتر  در طی 5 هفته کمک کردند.

تحلیل اتریوم

در اوایل این هفته، سنتیمنت متوجه شد که نهنگ‌های اتریوم تنها در یک روز، ارزش خیره‌کننده 1.03 میلیارد دلار اتریوم را بلعیدند که نشان‌دهنده پنجمین خرید یک روزه بزرگ‌ترین گروه نهنگ‌ها در سال گذشته بود. این شرکت همچنین خاطرنشان می‌کند که راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲، اربیتروم، شروع به رقابت با دومین دارایی بزرگ رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار از نظر استفاده از استیبل کوین ها کرده است.

به گفته سنتیمنت، حتی اگر استفاده از استیبل کوین در اتریوم نسبت به اربیتروم کمتر باشد، استفاده از دارایی های مجازی وابسته به دلار در اربیتروم اخیرا دو برابر شده است در حالی که استفاده از آنها در ETH فقط اندکی افزایش یافته است. اتریوم در زمان نگارش این مقاله حدود قیمت 1220 دلار نوسان می‌کند و طی 24 ساعت گذشته 2 درصد افزایش داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx