اطلاعیه بایننس درباره توکن FTT

توکن FTT
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 509 نفر

جفت های مارجین و فیوچرز توکن FTT حذف خواهند شد

بایننس در تاریخ ۱۳/۱۱/۲۰۲۲ ساعت ۱۱:۳۰ (UTC) جفت‌های معاملاتی مارجین و فیوچرز زیر را حذف کرده و معامله را متوقف می‌کند:
جفت کراس: FTT/BUSD و FTT/USDT
جفت  ایزوله: FTT/BUSD، FTT/BTC و FTT/USDT
Binance Simple Earn FTT را در ساعت ۰۴:۳۰ (UTC) در تاریخ ۱۴/۱۱/۲۰۲۲ از فهرست محصولات انعطاف‌پذیر حذف می‌کند.
Binance Liquid Swap جفت‌های FTT/USDT، FTT/BUSD، FTT/BTC، و FTT/BNB را در ساعت ۰۴:۳۰ (UTC) 2022-11-14 حذف می‌کند. مبلغ سپرده کاربران در استخرهای نقدینگی FTT فوق به طور خودکار در روز  ۱۱/۱۴ /۲۰۲۲ (UTC) بازخرید خواهد شد.
Binance Auto-Invest FTT را در ساعت ۰۴:۳۰ (UTC) 2022/11/14 از فهرست حذف خواهد کرد. کاربرانی که در طرح Single Token دارای FTT هستند، برنامه‌ها متوقف می‌شوند و نمی‌توانند طرح را ویرایش کنند. طرح نمونه کارها حاوی FTT در طرح حذف FTT خواهد شد و طرح ادامه خواهد یافت.
Binance Futures تمام موقعیت‌ها و سفارش‌های معلق را می‌بندد و تسویه خودکار قراردادهای USDⓈ-M FTTUSDT و FTTBUSD Perpetual Contracts را در ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ساعت ۰۴:۰۰ (UTC) و ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ساعت ۰۴:۳۰ (UTC) انجام می‌دهد. به ترتیب. قراردادهای دائمی USDⓈ-M FTTUSDT و FTTBUSD پس از تکمیل تسویه حساب حذف خواهند شد.

به کاربران توصیه می شود برای جلوگیری از تسویه خودکار، هر موقعیت باز را قبل از زمان حذف از فهرست ببندند.
بایننس Simple Earn Flexible Products به صورت خودکار بازخرید شده و به کیف پول نقطه ای کاربران بازپرداخت می شود.
به منظور محافظت از مشتریان خود و جلوگیری از خطرات بالقوه در شرایط بسیار پرنوسان بازار، فیوچرز بایننس ممکن است اقدامات حفاظتی بیشتری را در قبال قراردادهای دائمی FTTUSDT و FTTBUSD بدون اعلام بیشتر انجام دهد، از جمله، محدود کردن حداکثر ارزش اهرم، ارزش موقعیت، و مارجین نگهداری در هر ردیف، به روز رسانی نرخ های تامین مالی شامل نرخ بهره، حق بیمه و نرخ تامین مالی سقفی، تغییر اجزای تشکیل دهنده شاخص قیمت و استفاده از مکانیسم آخرین قیمت محافظت شده برای به روز رسان قیمت.
در ۱۳/۱۱/۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۳۰ (UTC)، بایننس موقعیت‌های کاربران را می‌بندد، تسویه حساب خودکار انجام می‌دهد و همه سفارش‌های معلق در جفت‌های مارجین کراس/ایزوله FTT را لغو می‌کند. سپس جفت‌های حاشیه کراس/ایزوله مربوطه را از فهرست حذف می‌کنیم. اکیداً به کاربران توصیه می شود که موقعیت های خود را قبل از توقف معاملات مارجین ببندند تا از ضرر احتمالی جلوگیری کنند.
به کاربران پورتفولیو مارجین توصیه می‌شود که توکن‌های ذکر شده در بالا را از کیف پول مارجین خود به Spot Wallet خود منتقل کنند و در صورت نیاز قبل از ۱۳/۱۱/۲۰۲۲، ۱۱:۳۰ (UTC) موجودی حاشیه خود را تکمیل کنند. کاربران باید نسبت حاشیه تعمیر و نگهداری یکپارچه (Uni-MMR) را به دقت کنترل کنند تا از هرگونه لیکویید شدن احتمالی که ممکن است در نتیجه حذف توکن های ذکر شده در بالا از کیف پول مارجین ایجاد شود، جلوگیری کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx