بلاکفای ورشکسته اطلاعات مالی خود را فاش می‌کند

بلاکفای
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 329 نفر

شرکت کریپتویی ورشکسته بلاکفای (BlockFi) اعلام کرد که اطلاعات مالی خود را در روز چهارشنبه منتشر خواهد کرد. این اطلاعات دارایی ها، بدهی ها و پرداخت های انجام شده قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی را پوشش می دهد.

پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال بلاکفای در ۹ ژانویه اعلام کرد که اطلاعاتی در مورد وضعیت مالی خود را در ۱۱ ژانویه منتشر خواهد کرد. این اطلاعات در مورد تمام دارایی ها و بدهی ها و پرداخت هایی که قبل از ورشکستگی به افراد داخلی و سایر طرف ها انجام شده است ارائه می دهد. این شرکت همچنین سندی را منتشر کرد که به ذینفعان «با پیشینه و زمینه تاریخی مهم» اطلاعات مهمی را ارئه می‌دهد. این سند در مورد پیشرفت بلاکفای از اولین روز استماع خود صحبت می کند و اشاره می کند که با ۱۰۶ خریدار بالقوه داخلی و بین المللی تماس گرفته است.

بلاکفای همچنین به فروپاشی FTX و تأثیر آن بر شرکت و سهامداران آن اشاره کرد. ۲۰ درصد از کارمندان خود را اخراج کرد و این واقعیت که FTX حدود ۴۰۰ میلیون دلار برای کمک به بلاکفای وام داد به تثبیت آن کمک کرد. سقوط FTX آخرین میخ در تابوت بلاکفای بود که از آن زمان بر روی بازسازی مجموعه خود کرده است. از آن زمان به‌روزرسانی‌های کوچکی در این زمینه منتشر شده است و ذینفعان به‌خوبی این روند را زیر نظر دارند.

بلاکفای در ماه نوامبر پس از سقوط FTX اعلام ورشکستگی کرد و اظهار داشت که بر بازپرداخت بدهی خود و تلاش برای بازیابی پول تمرکز خواهد کرد. این شرکت به لیست بدنام شرکت هایی پیوست که در سال ۲۰۲۲ تعطیل شدند و بیش از ۱۰۰۰۰۰ طلبکار داشتند.
توییت اخیر این شرکت خبر مهمی برای اعلام بازسازی آن در نوامبر سال گذشته است. در این توئیت، بلاکفای فاش کرد که ۲۵۶.۹ میلیون دلار پول نقد در دست دارد. این مبلغ به شرکت ورشکسته اجازه داد تا در طول فرآیند بازسازی خود عملیات خاصی را انجام دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx