جنسیس ظاهراً قصد دارد به زودی اعلام ورشکستگی کند

جنسیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

طبق گزارش بلومبرگ، پلتفرم مشکل‌دار وام‌دهی کریپتو، جنسیس گلوبال (Genesis Global) شروع به حرکت به سمت تشکیل پرونده ورشکستگی کرده است. این پلتفرم احتمالا به زودی در این هفته اعلام ورشکستگی کند؛ زیرا از نوامبر ۲۰۲۲ در آستانه ورشکستگی قرار دارد و همواره تلاش کرده است نزدیک به یک میلیارد سرمایه جمع آوری کند.

مشکلات جنسیس و شرکت مادر

شایان ذکر است، این گزارش چند روز پس از آن منتشر شد که گروه ارز دیجیتال (DCG)، شرکت مادر جنسیس، سود سه ماهه را به حالت تعلیق درآورد. این عمل راه حلی برای حفظ نقدینگی و کاهش هزینه های عملیاتی بود. علاوه بر این، پلتفرم وام‌دهی کریپتو از ابتدای سال با جمینی، یک صرافی پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال، درگیر بوده است. علت این درگیری تعلیق برداشت ها در جنسیس است، حرکتی که در ماه نوامبر در نتیجه سقوط FTX انجام شد.

از آن زمان، کاربران Gemini’s Earn قادر به دسترسی به وجوه خود نیستند. این صرافی کریپتو نزدیک به ۳۴۰،۰۰۰ کاربر در برنامه Earn خود داشت. مبلغ تقریبی قفل شده در جنسیس در حال حاضر ۹۰۰ میلیون دلار است. کشمکش‌ها میان دو کمپانی منجر به این شد که کامرون وینکلووس، مدیرعامل جمینی، خواستار برکناری بری سیلبرت از سمت مدیرعاملی شد.

علاوه بر این، این شرکت‌ها با مداخله کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مواجه شدند. این نهاد نظارتی برای فروش اوراق بهادار ثبت نشده، هزینه هایی را علیه هر دو پلتفرم وضع کرد. این اقدام علی‌رغم تلاش‌های جمینی برای همکاری با نهاد نظارتی بر روی برنامه Earn انجام شد.

گزارش اخیر دی بلاک بیان می‌کند که طلبکاران جنسیس، از جمله جمینی، در حال مذاکره درباره یک طرح ورشکستگی از پیش برنامه ریزی شده هستند. بر اساس این طرح، جمینی و سایر طلبکاران برای ارائه یک دوره تحمل تا دو سال، پول نقد و حقوق صاحبان سهام DCG را دریافت می کنند.

میلیاردها دلار بدهکاری

قابل ذکر است که وام دهنده کریپتو موظف به پرداخت بیش از ۳ میلیارد دلار به طلبکاران از جمله کاربران جمینی است. به عنوان راهی برای پرداخت به آنها، شرکت مادرش در حال بررسی فروش برخی از دارایی های خود برای افزایش سرمایه بود. این پلتفرم در حال بررسی فروش برخی از سرمایه‌گذاری‌های خود بود که بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار است. DCG در نزدیک به ۲۰۰ پروژه کریپتو سرمایه گذاری کرده بود که شامل بانک ها، صرافی ها و متولیان مختلف می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx