تحلیل قیمت بیت کوین | بررسی وضعیت BTC

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 364 نفر

قیمت بیت کوین در اوایل امروز با یک ریزش ۶ درصدی همراه بود. این ریزش پس از آن اتفاق افتاد که وزارت دادگستری و خزانه داری ایالات متحده (DOJ)، در توییتر اعلام کرد که امروز اطلاعاتی را در مورد اقدام علیه یک نهاد کریپتویی مهم افشا می‌کند. این خبر باعث گمانه زنی‌های مختلفی شد، برخی بر این عقیده بودند که این خبر درمورد بایننس آمریکا خواهد بود درحالی که بعضی دیگر درمورد صرافی ورشکسته FTX سخن می‌گفتند. با این حال FOMO ایجاد شده باعث ریزش قیمت‌ها گردید.

ساعاتی پیش، DOJ اعلام کرد که بنیانگذار یک صرافی ارز دیجیتال روسی به نام Bitzlato را به جرم انتقال غیرقانونی ۷۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال، در میامی آمریکا دستگیر کرده است. این خبر دوباره باعث بحث‌های مختلف و ایجاد میم‌هایی درباره بزرگنمایی DOJ شد. با این حال به نظر می‌رسد که این خبر خیلی بزرگ نبوده و تاثیر آن در بازار نیز به پایان رسیده است.

تحلیل بیت کوین در نمودار ۴ ساعته

قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین در نمودار ۴ ساعته

قیمت بیت کوین در زمان نگارش مقاله در حدود ۲۰۸۰۰ دلار نوسان می‌کند. محدوده مهم بر سر راه بیت کوین ۲۱۵۰۰ دلار (باکس آبی) است و در قیمت‌های پایین‌تر، محدوده ۲۰۲۵۰ دلار (باکس سبز) نقش حمایتی را ایفا می‌کند. درحال حاضر احتمال برگشت تا حمایت ذکر شده زیاد است و در صورت شکست این حمایت، قیمت ممکن است تمایل داشته باشد تا سطح ۱۸۴۷۰ دلار پیش برود.

در صورت شروع رشد بیشتر و حرکت به سوی سقف کوتاه مدت قبلی، با شکست و تثبیت بر روی باکس آبی می‌توان انتظار رشد تا محدوده ۲۲۸۰۰ دلاری را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx