تحلیل قیمت بیت کوین (BTC)

انتشار 3 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین به بالاتر از مقاومت خود در حدود ۶۳,۰۰۰ دلار صعود کرده و به نظر می‌رسد که خریداران آماده‌اند قیمت‌ها را بیشتر بالا ببرند. دارایی‌های پرریسک پس از تأیید رئیس فدرال رزرو، جروم پاول، مبنی بر کاهش نرخ بهره در آینده، افزایش یافتند. با این حال، پاول از بیان زمان و سرعت کاهش […]

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به بالاتر از مقاومت خود در حدود ۶۳,۰۰۰ دلار صعود کرده و به نظر می‌رسد که خریداران آماده‌اند قیمت‌ها را بیشتر بالا ببرند. دارایی‌های پرریسک پس از تأیید رئیس فدرال رزرو، جروم پاول، مبنی بر کاهش نرخ بهره در آینده، افزایش یافتند. با این حال، پاول از بیان زمان و سرعت کاهش نرخ‌ها خودداری کرد.

یک تحلیل تکنیکال بازار توسط کارشناسان کراکن (Kraken) نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین باید بالاتر از سطح ۶۲,۰۰۰ دلار باقی بماند تا از آزمایش مجدد سطح ۴۹,۰۰۰ دلار جلوگیری کند. در تحلیل کراکن گفته شد که: «حرکات قیمت بیشتر به یک الگوی اصلاحی شباهت دارد تا یک بازگشت صعودی قوی.»

قیمت بیت کوین

بیت کوین همچنان در بازه وسیعی بین ۵۵,۷۲۰ دلار و ۷۳,۷۷۷ دلار گیر کرده است. به طور کلی، قیمت بین سطوح حمایت و مقاومت در این محدوده نوسان می‌کند. پس از اینکه فروشندگان نتوانستند قیمت را زیر حمایت ۵۵,۷۲۴ دلار نگه دارند، قیمت بیت کوین تلاش می‌کند به سمت مقاومت این محدوده حرکت کند.

آیا بیت‌کوین می‌تواند بالاتر از ۶۰,۰۰۰ دلار باقی بماند یا فروشندگان قیمت را پایین‌تر خواهند کشید و خریداران جسور را به دام خواهند انداخت؟ برای یافتن پاسخ با ما همراه شوید.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

خرس‌ها در تاریخ ۲۱ آگوست از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۱,۴۴۰ دلار) دفاع کردند، اما نتوانستند قیمت را زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰,۱۹۵ دلار) بکشانند.

تحلیل بیت کوین

خریداران بیت کوین نیز در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نگه دارند. اگر موفق شوند، جفت ارز BTC/USDT ممکن است به ۶۵,۶۶۰ دلار و سپس به مقاومت روانی ۷۰,۰۰۰ دلار برسد. با این حال، ممکن است خریداران بین ۷۰,۰۰۰ تا ۷۳,۷۷۷ دلار با موانع مهمی مواجه شوند.

اگر قیمت بیت کوین به‌طور ناگهانی از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه کاهش یابد و به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار برسد، این سناریوی صعودی ممکن است کنار برود. در این صورت، احتمال افزایش فشار فروش وجود دارد و قیمت ممکن است به حمایت حیاتی ۵۵,۷۲۴ دلار سقوط کند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx