کندل ماهانه بیت کوین سبز بسته شد

تحلیل بیت کوین ماهانه
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 728 نفر

کندل ماهانه بیت کوین در جولای سبز بسته شده است و شاخص های فنی متعدد نشان می دهند که روند بیت کوین صعودی است. بیت کوین با قدرت در حال نزدیک شدن به بسته شدن کندل ماهانه است و در بالای سطح حمایتی خوبی قرار دارد.

کندل ماهانه جولای بیت کوین سبز بسته می شود

کندل ماهانه جولای در حال بسته شدن به صورت سبز است; و به نظر که شاخص های تکنیکال در حال آماده شدن برای سیگنال های صعودی هستند. بیت کوین پس از تحمل یک اصلاح وحشتناک ۵۶ درصدی در سه ماهه دوم; حدود ۱۸ درصد در ماه جولای افزایش یافت. حرکت صعودی قیمت که در ماه گذشته شروع شد; همزمان با بهبود احساسات سرمایه گذاران در بازار بوده است. اگرچه اقتصاد ایالات متحده پس از دو فصل متوالی رشد منفی وارد یک به اصطلاح “رکود فنی” شده است، سرمایه گذاران معتقدند شرایط ضعیف اقتصاد کلان در قیمت گذاری بیت کوین لحاظ شده است.

از دیدگاه فنی، بیت کوین در حدود میانگین متحرک ۵۰ ماهه است. در همین حال، اندیکاتور Tom DeMark (TD) در حال ارائه سیگنال خرید به شکل یک شمعدان قرمز رنگ در نمودار ماهانه است. فرم صعودی حال حاضر بیت کوین یک تا چهار کندل ماهانه صعودی یا شروع یک روند صعودی جدید را پیش‌بینی می‌کند.

تاریخچه معاملات اهمیت میانگین متحرک ۵۰ ماهه را نشان می دهد. تقریباً ۳.۶۷ میلیون آدرس ۲.۴۷ میلیون بیت کوین را با قیمت متوسط ​​۲۰۶۵۰ دلار خریداری کرده اند. اگر این دیوار تقاضای قابل توجه ادامه پیدا کند، بیت کوین شانس صعود دوباره را دارد. فشار خرید بیشتر در اطراف میانگین متحرک ۵۰ ماهه می تواند بیت کوین را به سمت ۳۱,۳۴۰ دلار سوق دهد; زیرا مدل IntoTheBlock’s In/Out of the Money  مقاومت کمی نشان می دهد.

شایان ذکر است که از دست دادن سطح حمایت ۲۰۶۵۰ دلاری می تواند منجر به ریزش بزرگ بیت کوین شود. به دلیل این که فعالان بازار به دنبال جلوگیری از ضرر بیشتر هستند; ریزش به زیر این محدوده می‌تواند باعث وحشت سرمایه‌گذاران و منجر به فشار فروش زیادی شود. این فروش بالقوه می‌تواند بیت‌کوین را به سطح حمایتی مهم بعدی ، یعنی حدود ۱۱۶۰۰ دلار سوق دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx