نهنگ های بیت کوین با بیش از۱۰ هزار بیت کوین افزایش یافته اند

نهنگ های بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 509 نفر

افزایش تعداد نهنگ‌های بیت‌کوین

داده‌های آن چین نشان می‌دهد که تعداد نهنگ های بیت‌کوین با ۱۰ هزار بیت کوین یا بیشتر به تازگی افزایش یافته است; که نشانه‌ای از خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ها است.

اخیراً تعداد نهنگ های بیت کوین که ۱۰ هزار بیت کوین یا بیشتر دارند افزایش یافته است. همانطور که یک تحلیل گر در یک پست CryptoQuant اشاره کرد; هر دو سرمایه گذاران دارای بالای ۱۰۰۰ بیت کوین و ۱۰,۰۰۰ بیت کوین طی هفته‌های اخیر رشد کرده‌اند.

آدرس هایی با ۱۰۰۰ بیت کوین یا بیشتر نهنگ در نظر گرفته می شوند; و هر حرکتی از آنها می تواند تأثیرات قابل توجهی بر بازار بیت کوین داشته باشد. شاخص مربوطه در این تحلیل همه کیف پول‌های موجود در شبکه را بررسی می‌کند; تا ببیند چند نفر بین ۱ تا ۱۰ هزار بیت کوین دارند و چند نفر بیش از ۱۰ هزار بیت کوین دارند. اکنون، در اینجا نموداری وجود دارد که نشان می دهد; چگونه تعداد دارندگان این دو گروه نهنگ بیت کوین در چند سال گذشته تغییر کرده است;

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید; در حالی که ارزش بیت کوین از نوامبر سال گذشته روند نزولی داشته است; تعداد آدرس های بیت کوین با بیش از ۱۰ هزار بیت کوین افزایش یافته است.

از سوی دیگر، دارندگان ۱۰۰۰ بیت کوین و بیشتر تا پیش از آمدن ماه مه; تقریبا تغییری نکرده اند، و  نهنگ‌هایی با ۱۰ هزار بیت کوین و بیشتر کمی کاهش یافتند. این احتمالاً به این دلیل است که کیف پول های ۱۰ هزار بیت کوینی بخشی از دارایی های خود را فروخته اند; و در محدوده آدرس هایی قرار گرفتند که ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار بیت کوین دارند.

روند فعلی نهنگ های بیت کوین

با این حال، مدتی پس از آن، تعداد نهنگ‌های۱۰۰۰ بیت کوینی و بیشتر، کم شد; و نهنگ‌های با دارایی بیش از ۱۰ هزار بیت کوین رشد سریعی را مشاهده کردند. دو چیز می تواند باعث این روند شده باشد.

ابتدا، برخی از نهنگ ها با ۱۰۰۰ بیت کوین و بیشتر بخشی از بیت کوین های خود را فروخته اند; به طوری که کیف پول آنها به کمتر از ۱۰۰۰ بیت کوین رسیده است. و دوم، تعداد زیادی از نهنگ های باقی مانده بیت کوین بیشتری خرید کرده اند; و وارد دسته نهنگ های ۱۰ هزارتایی  شده اند. هر دوی این موارد باعث کاهش آمار نهنگ های ۱۰۰۰ بیت کوینی می شود.

با این حال، اخیراً نهنگ‌های ۱۰۰۰ بیت کوینی دوباره رشد خوبی کرده‌اند در حالی که دارندگان ۱۰ هزار بیت کوین و بیشتر، هنوز به شدت در حال افزایش هستند. این نشان می دهد که تعداد کل نهنگ ها به طور کلی اخیراً در بازار افزایش یافته است. چنین افزایشی در نهنگ‌های بیت‌کوین می‌تواند منجر به یک نتیجه مثبت برای قیمت ارزهای دیجیتال شود.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود ۲۲.۲ هزار دلار است که در هفت روز گذشته ۱ درصد کاهش یافته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال ۱۰ درصد افزایش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx