تحلیل قیمت بیت کوین از دیدگاه سرمایه گذاران بلند مدت

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 470 نفر

آیا قیمت بیت کوین برای سرمایه گذاران بلند مدت جذاب است؟

بیت کوین در ۱۸ ژوئن به پایین ترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ رسید. در آن زمان قیمت بیت کوین به زیر ۱۷۷۰۰ دلار رسید. از آن زمان، ارز دیجیتال شماره یک بازار نوسانات زیادی داشته است. با این حال، بیت کوین به مرور زمان قدرت بیشتری کسب کرده است و دیگر به چنین سطوحی نرسیده است و بیشتر روزها را بالای ۲۰۰۰۰ دلار معامله شده است.

اکنون، حرکات قیمت بیت کوین ممکن است متفاوت باشد. به گفته یک تحلیلگر CryptoQuant، توماش هانچار، بیت کوین نزدیک به کف قیمتی خود است.

این اتفاق چگونه افتاده است؟

بر اساس تحلیل هانچار، میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه  (SMA) بیت کوین سه ماه را در سطوح خنثی سپری کرده است. هانچار با اشاره به این نکته ادامه داد که نسبت سود خروجی دارندگان بلندمدت (LTH) در ۲۰ SMA نشان می‌دهد که; کف قیمتی به یک سوم قیمت اوج خود رسیده است. او اشاره کرد که این وضعیت احتمالاً منجر به تغییر روند بازار از نزولی به صعودی خواهد شد; مانند سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹. هانچار گفت:

تا آنجا که به خط میانگین متحرک ۲۰  روزه  از نظر تکنیکال مربوط می شود، بین ۱۰ و ۱۴ ژوئیه ما شاهد جهشی از پایین ترین سطح قیمتی در سال ۲۰۲۰ بوده ایم که اتفاقاً خیلی دور از سطح ۰.۴۹ نیست. که کف قیمتی سیکل های بیت کوین را در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸/۲۰۱۹ را برای ما تداعی می کند.

در حالی که ایت تحلیل ممکن است نشان دهد که سرمایه گذاران می توانند شروع به خرید بیت کوین کنند، هانچار تاکید کرد که در این محدوده قیمتی احتیاط کنید. وی خاطرنشان کرد که ممکن است شاهد سقوط مجدد بیت کوین به زیر ۲۰۰۰۰ دلار قبل از حرکت صعودی رو به بالای آن باشیم.

تحلیل های دیگر چه می گویند؟

پیش از این، گلسنود  پیشنهاد کرده بود که بازار نزولی به طور کامل تمام نشده است. بنابراین آیا سایر شاخص‌ها پیش‌بینی‌های هانچار را تایید می کنند؟

طبق نمودار بیت کوین، بازار فعلی همچنان خنثی است زیرا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) به رنگ آبی و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (زرد) تقریباً در یک سطح بودند. با این روند، ممکن است معامله گران کوتاه مدت بیت کوین بخواهند بدانند بازار به کدام سمت خواهد رفت.

در بازه زمانی طولانی‌تر، میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (فیروزه‌ای) نشانه‌هایی از روند صعودی را نشان می دهد و محدوده ۲۲۵۰۰ را حفظ کرده است. این موقعیت ممکن است به این معنی باشد که پیش‌بینی قیمت بیت کوین هانچار می‌تواند درست باشد.

در زمان انتشار این تحلیل، بیت کوین ۲۳۱۷۶ دلار قیمت گذاری شده است. با افزایش ۱.۰۹ درصدی در یک روز گذشته، خرید بیت کوین بیشتر می تواند خطرآفرین باشد. زیرا سرمایه گذاران بلند مدت ترجیح می دهند که صبر کنند تا ببینند تکلیف بازار چه خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx