کاپیتولاسیون ادامه دارد اما بازارها هنوز در پایین ترین سطح قرار نگرفته اند

  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 465 نفر

کاپیتولاسیون ادامه دارد …..

طبق گزارش جدید گلس‌نود; در حالی که بسیاری از شاخص‌ها نشان می‌دهند که ممکن است کف بازار نزدیک باشد، زمان تعیین‌کننده نهایی خواهد بود.

ثروت بیت کوین (BTC) به دلیل تسلیم شدن مداوم از سوی سرمایه گذاران خرد و ماینرها، از دست های ضعیف به دست های قوی توزیع می شود و این نشان می دهد که ممکن است به پایین ترین سطح خود نزدیک شود.

آخرین گزارش “The Week On-Chain” از شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Glassnode در روز دوشنبه توضیح می دهد که تسلیم بازار حدود یک ماه است که ادامه دارد و چندین سیگنال دیگر حاکی از شکل گیری پایین قیمت بیتکوین است.

با این حال، تحلیلگران گلس‌نود نوشتند که بازار نزولی «هنوز به عنصری از مدت زمان نیاز دارد» ;زیرا دارندگان بلندمدت (LTH) که تمایل بیشتری به بیت کوین به عنوان یک فناوری دارند; به طور فزاینده‌ای بیشترین ضررهای غیر واقعی را متحمل می‌شوند: «برای اینکه بازار نزولی به کف نهایی برسد; سهم کوین هایی که با زیان نگهداری می‌شوند باید در درجه اول; به کسانی منتقل شود که کمترین حساسیت را نسبت به قیمت دارند و بالاترین اعتقاد را دارند». آنها افزودند که بازار ممکن است به “ریسک نزولی بیشتری نیاز داشته باشد; تا به طور کامل تصمیم سرمایه گذاران را آزمایش کند و بازار را قادر به ایجاد کف انعطاف پذیر کند.”

گلس‌نود این ارزیابی را بر اساس مشاهده‌ای انجام داد که در بازارهای نزولی قبلی; در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸، LTH بیش از ۳۴ درصد از عرضه بیتکوین را در اختیار داشت که با زیان غیرقابل تحقق روبرو بود. نسبت دارنده کوتاه مدت (STH) تنها ۳ تا ۴ درصد را شامل می شود.در حال حاضر، دارندگان کوتاه‌مدت ۱۶.۲ درصد از سکه‌ها را از دست داده‌اند; در حالی که  LTHها ۲۸.۵ درصد از سکه‌ها را در اختیار دارند. کوین ها به سمت STH جدید حرکت می کنند که هدف آنها حدس و گمان در مورد قیمت است; اما اعتقاد کمتری در مورد دارایی دارند.

chart

نسبت LTHهایی که سکه‌های با ضرر نگه می‌دارند ممکن است همچنان بسیار کم باشد.

این نشان می‌دهد که ….

وقتی LTH سکه‌های بیشتری را جمع‌آوری می‌کند; باید دست‌های الماسی داشته باشند، به این معنی که نباید بفروشند تا تحلیل‌گران به پایین بودن بازار واقعی توجه کنند.دلفی دیجیتال همچنین معتقد است که در شرایط فعلی بازار زمان بیشتری لازم است تا آن را به پایان برسانیم.

فروش کوین توسط ماینرها، گواه این است که بازار می‌تواند محدوده‌های پایین‌تری را آزمایش کند. گلس‌نود نشان داد که ماینرها از اواخر ماه می ۷۹۰۰ بیت‌کوین فروخته‌اند; اما اخیراً هزینه‌ها را به حدود ۱۳۵۰ بیت‌کوین در ماه کاهش داده‌اند.

مدت‌زمان مجدداً به‌عنوان یک عامل حیاتی در تعیین اینکه کف بازار می‌تواند کجا باشد برجسته می‌شود. در طول بازار نزولی ۲۰۱۸-۲۰۱۹، تسلیم ماینرها حدود چهار ماه طول کشید تا به پایین ترین سطح خود برسد. آنها فقط در سال ۲۰۲۲ برای حدود یک یا دو ماه فروخته اند. ماینرها هنوز حدود ۶۶۹۰۰ بیت کوین را در اختیار دارند; بنابراین “سه ماهه آینده احتمالاً در معرض خطر توزیع بیشتر باقی خواهد ماند;مگر اینکه قیمت بیتکوین به طور معناداری بهبود یابد.”

به طور کلی، Glassnode خاطرنشان کرد که بازار نزدیک به پایین به نظر می رسد و بیان کرد که این بازار “شاخص های مشخصی از مرحله بعدی یک بازار نزولی دارد” اما سرمایه گذاران باید آگاه باشند که درد بیشتری در انتظار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx