CNBC در رابطه با خطرهایی که ترا را تهدید می‌کند گزارش می‌دهد

CNBC در رابطه با خطرهایی که ترا دارد گزارش می‌دهد
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1096 نفر

CNBC در رابطه با خطرهایی که ترا را تهدید می‌کند گزارش می‌دهد

اخیرا “Make It” که متعلق به CNBC‌ است در رابطه با خطر سرمایه گذاری در LUNA به بررسی پرداخته است و این توکن داغ را که “بچه باحال‌ها” علاقه به سرمایه گذاری در آن هستند را موشکافی کرده است.

Luna یک توکن بومی متعلق به پلتفرم استیبل کوین‌های الگوریتمی ترا است.

مکانیسم ترا

با توجه به Binance Research، ترا یک بلاکچین اثبات سهام است. آن‌ها در حوزه ضرب استیبل کوین‌ها (TerraSDRs) که به عنوان یک مکانیسم پایداری قیمت و برای استیکینگ و حاکمیت شبکه استفاده می‌شود فعالیت دارند.

کار بر روی ترا که توسط یک شرکت بلاکچینی کره جنوبی به نام Terraform Labs توسعه داده شده بود در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ شروع شد. و شبکه اصلی ترا در ۲۳ آپریل سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد.

با توجه به مقاله CNBC، که در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد، اگرچه  LUNA در سال ۲۰۲۱ با قیمت کم تر از ۱$ شروع کرد اما در حال حاضر در قیمت ۹۷$ در حال معامله است.

Matt Hougan، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Bitwise Asset Management به تیم Make It‌ چنین گفت:

این رشد قیمت به طرز شگفت آوری خیره کننده بود. در بازار پر نوسان اخیر، این رمز ارز توانسته علی رغم ریزش بازار سریعا خود را نسبت به ارزهای مشابه خود از نظر قیمت بازیابی کند.

Hougan همچنین ادامه داد:

ترا یک رمز ارز بسیار محبوب و داغ در بین رمزارزهای دیگر است. مردم تیم توسعه دهنده ترا را دوست دارند و به تمام اپلیکیشن‌هایی که بر روی این شبکه ساخته می‌شود اعتماد دارند.

این مقاله همچنین به این موضوع اشاره کرد که ترا در ماه گذشته توانسته با عبور از بایننس اسمارت چین در رتبه دوم از نظر پروتکل دیفای قرار بگیرد.

CNBC گفت که اگرچه سرمایه گذاران LUNA اجازه دارند در حقوق حاکمیت و رای گیری برای پروتکل دخالت کنند اما آن‌ها بهتر است بدانند که اگر در رابطه با استیبل کوین‌های پلتفرم ترا مشکلی پیش آید، Luna برای تنظیم پوشش استیبل کوین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خطرات لونا

با توجه به Hougan، اگرچه سرمایه گذاری در رمزارزها کلا پر خطر است، اما سرمایه گذاران در رابطه با Luna باید بدانند که خطر بزرگتری آن‌ها را تهدید می‌کند و آن این است که اگر استیبل کوین‌های ترا نتواند پوشش‌های خود (Peggs) را نگه دارند سرمایه آن‌ها از دست خواهد رفت.

این مقاله CNBC در ادامه به این نکته اشاره کرد که حتی اگر استیبل کوین‌های ترا که شامل دلار پوشش داده شده UST می‌شود به خوبی عمل کنند، اما غیر ممکن است که بتوان عملکرد این دارایی را در آینده نیز پیش بینی کرد و همچنین در رابطه با این که بتواند در برابر نوسانات مقاومت کند نظر داد. بنابراین همیشه یک رمز ارز دارای ریسک بسیاری است.

CNBC می گوید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال حاضر Terraform را مورد بررسی قرار داده است که آیا این شرکت در حال فروش اوراق بهادار ثبت نشده است و این احضاریه مربوط به پروتکل Mirror Terraform است نه خود پروتکل Terra.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx