سرمایه گذاری اسکور اینکس در بازی‌های مبتنی بر بلاکچین

سرمایه گذاری اسکور اینکس در بازی‌های مبتنی بر بلاک چین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1226 نفر

سرمایه گذاری اسکور اینکس در بازی‌های مبتنی بر بلاکچین

اسکور اینکس (Square Enix) برنامه دارد در بازی‌های بلاک چینی در سال ۲۰۲۲ سرمایه گذاری بیشتری کند.

اسکور اینکس یکی از شرکت‌های بزرگ و معروف دنیاست که قصد دارد در حوزه بازی‌های مبتنی بر بلاک چین در سال آتی سرمایه گذاری بیشتری کند.

یاسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda) در نامه‌ای که در تاریخ ۱ ژانویه منتشر کرد از اهمیت “بازی‌های غیرمتمرکز” سخن گفت و اعلام کرد که ” یک ترند اصلی در سال آینده بازی‌های غیرمتمرکز خواهد بود.”

بازی‌های متمرکز و غیر متمرکز

ماتسودا در رابطه با بازی‌های متمرکز و غیر متمکز چنین گفت:

اگر ما به بازی‌هایی که بین بازی کننده و فراهم کننده بازی یک رابطه یک طرفه وجود داشته باشد به عنوان “بازی‌های متمرکز” اشاره کنیم تا به این وسیله بتوانیم معنای دقیق تری برای بازی‌های غیرمتمکز بیان کنیم، لازم است که در پورتفولیو خود چنین بازی‌هایی را علاوه بر بازی‌های متمرکز اضافه کنیم که این روند در سال ۲۰۲۲ به عنوان یک روند اصلی شناخته خواهد شد.

تکنولوژی‌های پایه و ابتدایی برای راه اندازی بازی‌های بلاک چینی در حال حاضر موجود است و همانطوری که مشاهده می شود یک افزایش آگاهی در سطح اجتماعی و همچنین پذیرش دارایی‌های رمزارزی در چند سال اخیر  اتفاق افتاده است. ما همزمان با گوش دادن به گروه‌های بسیاری از کاربرانی که در این فضا هستند، تغییرات اجتماعی در این فضا را زیر نظر خواهیم داشت، و تلاش‌های خود را برای توسعه یک کسب‌وکار بر این اساس، با توجه به انتشار بالقوه توکن‌های خود در آینده افزایش خواهیم داد.

حواشی اخیر در رابطه با توکن‌های غیر مثلی

نامه ماتسودا دقیقاً تأیید کامل توکن‌های غیر مثلی یا NFT نبود، زیرا در یک نقطه او نوشت:

ما نمونه‌های زیادی از تجارت بیش از حد در کالاهای دیجیتال مبتنی بر NFT با رنگ‌های تا حدودی سوداگرانه مشاهده می‌کنیم که فاقد ارزش محتوا هستند.

 

بدیهی است که این یک وضعیت ایده آل نیست، اما من انتظار دارم که در نهایت شاهد یک اندازه گیری مناسب در معاملات کالاهای دیجیتالی باشیم که در میان عموم مردم رایج تر می شوند، و ارزش هر محتوای موجود به ارزش واقعی برآورد شده اصلاح می شود. من به دنبال این هستم که آنها تا حدودی با معاملات در زمینه کالاهای فیزیکی آشنا شوند.

در حال حاضر این یک ابلاغیه بسیار مهم است که از این شرکت بازی‌ها منتشر شده است. این شرکت بازی به واسطه بازی‌های Final Fantasy شهرت یافت. با پوشش خبری که در رابطه با بازی‌ها در روز جمعه وجود داشت، چنین استنباط شد که برخی از طرفداران اسکور اینکس با این ابلاغیه خیلی موافق نبودند که احتمالا غیر منتظره نیز نبود زیرا واکنش‌های منفی اخیر به تولید کنندگان بازی اصلی در ماهیگیری آن‌ها از آب‌های گل آلود NFTها در شبکه‌های اجتماعی پر شده بود.

اولین استفاده از NFTها توسط اسکور اینکس

اولین استفاده عمومی شرکت اسکور اینکس از NFT در بهار گذشته اتفاق افتاد زمانی که این شرکت با استارتاپ بلاک چینی به نام Double Jump Tokyo مشارکت کرد. طبق آن بیانیه، در رابطه با مسیر اتخاذ شده توسط اسکور اینکس نگرانی‌هایی به وجود آمد.

در این بیانیه، ماتسودا اعلام کرد که NFTها برای برخی از مشتریان بحث برانگیز خواهد بود.

او نوشت:

من متوجه هستم که برخی از افراد که با هدف سرگرمی بازی می‌کنند و اخیرا بخش اعظمی از بازیکنان را تشکیل می‌دهند اعتراضات خود را در رابطه با روند جدید اعلام کرده اند. اما من معتقد هستم تعدادی از افراد نیز وجود دارند که با قصد مشارکت بازی می‌کنند که به وسیله آن به هیجان انگیزتر کردن بازی‌ها کمک خواهم کرد.

همانطوری که اخیرا توسط The Block اعلام شده بود، بخش بازی‌های بلاک چین موفق شده است تا سرمایه گذاری‌های زیادی را جذب کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx