افزایش فشار خرید بر روی بیت کوین

bitcoin تحلیل تکنیکال بیت کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 634 نفر

رشد شاخص قیمت بیت کوین (BTC price premium) صرافی کوین بیس نشان از افزایش فشار خرید دارد

شاخص رشد قیمت بیت کوین صرافی کوین بیس، در واقع یک نشانگر( indicator) است; که اختلاف قیمت بیت کوین بر حسب دلار در صرافی کوین بیس و قیمت بیت کوین بر حسب تتر در صرافی بایننس را نشان میدهد. وقتی که این شاخص مثبت باشد نشان دهنده افزایش فشار خرید است.

شاخص موسوم به Coinbase premium برای دومین بار از آوریل سال جاری; در بحبوحه بهبود بازار رمزارز ها، مثبت شده است. ارزش بازار برای مدت کوتاهی از مرز ۱ تریلیون دلار فراتر رفته است که نشان میدهد فشار خرید بیت کوین در حال افزایش است.
کی یانگ جو، مدیر عامل شرکت تجزیه و تحلیل CryptoQuant گفته است که: « شاخص قیمت بیت کوین صرافی کوین بیس به نزدیک مرز ۰/۰۷۵ رسیده است. و دومین حرکت خود را پس از جهش مختصر به ۰/۲۱۷ در ۳۰ ژوئن، قبل از کاهش دوباره به محدوده منفی نشان می‌دهد.» شاخص اکنون درحال بهبود است.

به گفته کی یانگ جو، این فشار خرید در صرافی کوین بیس از ورود سرمایه گذاران سازمانی نشات می‌گیرد، به گفته وی، اکثریت سازمان ها و کارگزاری های آمریکایی، در صرافی کوین بیس فعالیت دارند
شاخص Coinbase premium در حالی بهبود یافت که این رمزارز پرچمدار درحال رشد بود و برای مدت کوتاهی بالای ۲۲هزار دلار معامله شد

بیت کوین بدترین عملکرد سه ماهه خود را در بیش از یک دهه اخیر به ثبت رساند، زیرا در سه ماهه دوم سال جاری حدود ۵۸ درصد از ارزش خود را از دست داد.

این بازار نزولی که چند وقتی است گریبان‌گیر بازار رمزارز ها شده در بحبوحه احساس خطر در بازار به وجود آمد که ناشی از ترس و تورم،افزایش نرخ بهره و جنگ در اوکراین بود.

برای مشاهده دیگر اخبار می‌توانید به وبسایت صرافی ارزدیجیتال ارزینجا و یا اینستاگرام ارزینجا مراجعه کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx