کوین بیس کاربران را به استفاده از USDC تشویق می‌کند

کوین بیس
  • زمان مطالعه: ۴دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

کوین بیس از مشتریان خود می خواهد که به جای تتر (USDT) از استیبل کوین USD Coin (USDC) خودش استفاده کنند. در یک پست وبلاگی جدید، این صرافی متمرکز کریپتو کاربران را تشویق کرد تا بدون هزینه های تبدیل، از USDT به USDC سوئیچ کنند و در عین حال استیبل کوین USDC را به عنوان «دلار دیجیتال قابل اعتماد و معتبر» برجسته کرد.

این حمایت در بحبوحه جنگ استیبل کوین‌ها در صنعت کریپتو صورت می گیرد. اخیرا، بایننس پشتیبانی از USDC را متوقف کرده و دارایی های مشتری را به صورت خودکار به BUSD، استیبل کوین خود صرافی، تبدیل می کند. پس از خارج شدن USDC از بایننس، شرکت‌هایی که حامی آن هستند، برنامه‌های جدیدی برای تقویت رشد این استیبل کوین دارند.

فراخوان کوین بیس برای کنار گذاشتن تتر

USDC توسط کوین بیس تأسیس شد و توسط شرکت وابسته به آن، سیرکل، در سال ۲۰۱۸ صادر شد. همچنین گواهی‌های ماهانه توسط Grant Thornton LLP، که یکی از بزرگترین شرکت‌های حسابرسی، مالیاتی و مشاوره‌ای آمریکاست، ارائه می‌کند. از سوی دیگر، بحث‌های مختلفی درباره ذخایر تتر بوجود آمد که این شرکت اغلب آن ها را رد کرده و معتقد است که ذخایر آن به طور کامل پشتیبانی می شود.

استیبل کوین رقیب آن توانسته است از چنین بحث‌هایی جلوگیری کند. در واقع، USDC در چهار سال گذشته به یک رقیب جدی برای تتر تبدیل شده است. USDT با ارزش بازار ۶۵.۷ میلیارد دلار بزرگترین استیبل کوین است و پس از آن USDC با ۴۲.۷ میلیارد دلار قرار دارد.

ورشکستگی FTX در سراسر بازار کریپتو مورد توجه قرار گرفته است. آشکار شدن سرایت FTX و سقوط بعدی دومینوها، برخی از استیبل کوین ها را در معرض آزمایش قرار داده است، که معمولاً به عنوان وسیله ای برای ایمنی از نوسانات بازار در نظر گرفته می شود. از این رو، کوین بیس بر اهمیت اعتماد در اکوسیستم USDC تأکید کرد.

«ما بر این باوریم که USD Coin (USDC) یک استیبل کوین قابل اعتماد و معتبر است، بنابراین ما تبدیل آن را ساده‌تر می‌کنیم و از امروز از هزینه های مشتریان جهانی برای تبدیل USDT به USDC چشم پوشی می کنیم.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx