کوین بیس : شبکه لایتنینگ پتانسیل ایجاد اختلال در صنعت پرداخت را دارد

پتانسیل لاتنینگ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 408 نفر

صرافی کریپتو کوین بیس می گوید که شبکه لایتنینگ پتانسیل ایجاد اختلال در صنعت پرداخت عظیم ۱۵۰ میلیارد دلاری را دارد.

شبکه لایتنینگ یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ است که بر روی بیت کوین ساخته شده است و هدف آن فعال کردن تراکنش های فوری و مقرون به صرفه برای بیت کوین است.

در یک پست وبلاگ جدید، کوین‌بیس می‌گوید که شبکه لایتنینگ در مقایسه با بیشتر رشد مبتنی بر سفته‌بازی در پلتفرم‌های قرارداد هوشمند، یک مورد استفاده واقعی‌تر را هدف قرار داده است.

با توجه به اینکه ویزا و مسترکارت در سال ۲۰۲۱ با جمع آوری ۲ تا ۳ درصد از هر تراکنش تکمیل شده با کارت هایشان حدود ۲۴ میلیارد دلار به دست آوردند، کوین بیس می گوید که شبکه لایتنینگ می تواند نوآوری باشد که بزرگترین پردازشگرهای پرداخت جهان را کاهش می دهد.

لایتنینگ بین کوین

جدای از شروع فروتنانه، پتانسیل تبدیل ارزشمندترین دارایی کریپتو به یک وسیله مبادله واقعی، این قدرت را دارد که برای هر کسی که گوشی هوشمند دارد، مشارکت مالی بیشتری را به همراه داشته باشد. توانایی هدایت مقرون‌به‌صرفه تراکنش‌های فیات بر روی ریل لایتنینگ بدون اینکه کاربران بدانند از بیت کوین استفاده می‌کنند، می‌تواند صنایع ۱۵۰ میلیارد دلاری در سال را مختل کند.

همان چیزی که Visa/Mastercard برای ارزهای فیات است، لایتنینگ می تواند برای بیت کوین باشد. ترکیبی از یک شبکه پرداخت قابل دسترسی جهانی در بالای اولین پروتکل منبع باز جهان برای پول می تواند به بیت کوین کمک کند تا به یک ارز ذخیره جهانی واقعی تبدیل شود.

در حالی که لایتنینگ پتانسیل زیادی دارد، کوین بیس خاطرنشان می کند که پذیرش همچنان کند است. علاوه بر این، باید بر اثرات شبکه عظیم Visa و Mastercard غلبه کند.

رعد و برق هنوز برای کاربران و بازرگانان جدید دست و پا گیر است. علاوه بر این، ورود کاربران کم‌درآمد در کشورهای در حال توسعه همچنان یک چالش بزرگ برای تحقق وعده حواله‌های لایتنینگ است.

در نهایت، فقدان انطباق و چارچوب‌های نظارتی، توانایی ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت و بانکی موجود را برای حضور و خدمت به یک پایگاه مشتری جهانی محدود می‌کند.»

کوین‌بیس می‌گوید که اگر شبکه لایتنینگ به طور معناداری مورد استفاده قرار گیرد، می‌توان انتظار داشت که کشورهای در حال توسعه با تورم بالا و «تلفن‌های هوشمند بیشتر از حساب‌های بانکی» پیشرو باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx