بررسی بیشتر کوین بیس بخاطر شکایت از آن

دو شکایت جدید از کوین بیس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال در ایالات متحده با دو شکایت حقوقی با دور جدیدی از چالش های قانونی روبرو است. کوین بیس با دو شکایت دسته جمعی در پی بررسی دقیق صرافی در مورد اوراق بهادار ثبت نشده توسط یک مدیر محصول سابق در مورد تجارت داخلی در دادگاه فدرال، مورد بررسی قرار گرفته است.

در اولین مورد، شرکت حقوقی Bragar Eagel & Squire از Coinbase Global در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه نیوجرسی به نمایندگی از سرمایه گذارانی که سهام Nasdaq COIN را بین ۱۴ آوریل ۲۰۲۱ تا ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۲ خریداری کرده اند شکایت کرده است.

موضوع دو مورد است که پس از انتشار اخبار مضر برای کوین بیس، قیمت سهام ان کاهش یافت:

افشای ۱۰ مه مبنی بر اینکه در مورد اعلام ورشکستگی کوین‌بیس، دارایی‌های دیجیتالی مشتریان که در صرافی شرکت نگهداری می‌شوند «ممکن است مشمول مراحل ورشکستگی شوند و چنین مشتریانی می‌توانند به‌عنوان طلبکاران عمومی بدون تضمین ما تلقی شوند». سکه ۲۶.۴ درصد کاهش یافت.
گزارشی در ۲۵ جولای مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال بررسی کوین بیس به دلیل ادعاهایی مبنی بر فروش اوراق بهادار ثبت نشده در بازار خود است. سهام کوین در روز بعد بیش از ۲۱ درصد از ارزش خود را از دست داد.

دومین شکایت دسته جمعی علیه Coinbase Global و برخی از افسران آن نیز توسط Pomerantz LLP در دادگاه منطقه ای جهانی ایالات متحده در ناحیه نیوجرسی ثبت شد

این شرکت “به دنبال جبران خسارات ناشی از نقض قوانین اوراق بهادار فدرال توسط متهمان و پیگیری راه حل های [قابل اجرا بر اساس] قانون بورس اوراق بهادار ۱۹۳۴ است.”

شکایت Pomerantz شامل تقریباً کلمه به کلمه اتهامات علیه کوین بیس در رابطه با شرایط ورشکستگی و تحقیقات SEC در حال انجام است.

«این شکایت ادعا می‌کند که در طول دوره کلاس، متهمان اظهارات نادرست و گمراه‌کننده‌ای در رابطه با کسب‌وکار، عملیات، و سیاست‌های انطباق شرکت داده‌اند.

رفتار فوق شرکت را در معرض خطر شدید نظارت و اقدامات اجرایی نظارتی و دولتی قرار داد.

همچنین بیانیه های عمومی شرکت در تمام زمان های مربوطه از نظر مادی نادرست و گمراه کننده بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx