Optimism یک استخراج نقدینگی روی Aave راه اندازی می کند

استخراج نقدینگی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

همکاری Optimism  و Aave

یک برنامه جدید استخراج نقدینگی در Aave باعث شده است که ارزش کل قفل شده (TVL) در Optimism  به بالای ۱.۵ میلیارد دلار برسد.

Optimism   یک پلتفرم زیرساخت غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است که امکان تراکنش های فوری و قراردادهای هوشمند مقیاس پذیر را فراهم می کند. این شرکت یک شرکت سهامی عام است.

Optimism در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد و در نیویورک مستقر است. این پلتفرم یک راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ اتریوم را برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت بلاکچین ارائه می دهد.

استخراج نقدینگی روی Aave

شبکه لایه ۲ اتریوم آخرین برنامه استخراج نقدینگی خود را از پنجشنبه اعلام کرد. این پروژه ۵ میلیون توکن OP را به غول وام دهی حوزه دیفای یعنی Ave، برای توزیع بین کاربران خود در ۹۰ روز آینده اختصاص داده است.

از زمانی که این به‌روزرسانی منتشر شد، کاربران صدها میلیون دلار توکن را به Optimism بریج کرده‌اند; و آنها را به Aave سپرده‌اند تا توکن‌های OP اضافی به دست آورند. بر اساس داده های Defi Llama، سپرده های Aave در شبکه لایه ۲ طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹۳ درصد افزایش یافته است. در زمان انتشار این مقاله، حدود ۴۲۰ میلیون دلار Aave V3 در قرارداد هوشمند Optimism قفل شده اند.

برنامه استخراج نقدینگی Aave بزرگترین پروژه Optimism تاکنون است. از زمانی که Optimism توکن حاکمیتی خود به نام OP را در ماه مه راه اندازی کرد، چندین پروتکل دیگر شروع به توزیع چنین مشوق هایی کرده اند. در میان آنها می‌توان به بازارساز خودکارVelodrome، برنامه سواپ غیرمتمرکز Perpetual Protocol و برنامه شرط‌بندی ورزشی Overtime Markets اشاره کرد.

Optimism  یکی از پروژه های پیشرو در لایه ۲ اتریوم است که بر روی مقیاس پذیری اتریوم کار می کند. از Optimism برای جمع‌آوری تراکنش‌ها و ارسال دسته جمعی آن‌ها به شبکه اصلی اتریوم برای تأیید استفاده می شود. پلتفرم هایی مانند Optimism به کاربران امکان ارسال تراکنش ها را با هزینه پایین می دهند. به عنوان مثال، داده‌های L2 Fees نشان می‌دهد که هزینه فعلی مبادله توکن‌ها در Optimism  تنها ۰.۳۶ دلار هزینه دارد. این مقدار روی خود شبکه اتریوم حدود ۶.۴۹ دلار هزینه خواهد داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx