صرافی هوبی گلوبال کل سهام خود را فروخت

صرافی هوبی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 522 نفر

خرید هوبی گلوبال توسط یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری

هوبی گلوبال که برترین صرافی ارزهای دیجیتال چین بوده است، اشاره کرده است که موسس آن اکنون در حال برنامه ریزی برای فروش سهام کنترلی خود به شرکت خرید About Capital Management (HK) است. هوبی از زمان خروج از بازار داخلی پس از ممنوعیت رمزارز توسط پکن، خود را تغییر داده است.

در حال حاضر، شرکت به سمت تصاحب یک شرکت سرمایه گذاری به نام About Capital پیش می رود. بر اساس این بیانیه، پس از تکمیل معامله، وسیله نقلیه خرید درباره سرمایه، اکثریت سهام لئون لی موسس هوبی را کنترل خواهد کرد.این شرکت امروز اعلام کرد که معامله انجام شده و کل سهام به About Capital فروخته شده است. درباره سرمایه یک صندوق مستقر در هنگ کنگ است که توسط تد چن راه اندازی شد. تد چن همچنین غول سرمایه گذاری تامینی چینی Greenwoods Asset Management را تاسیس کرد. بر اساس گزارش ها، بنیانگذار، لئون لی، همچنین به دنبال فروش اکثر سهام بیش از یک میلیارد دلار بود که ارزش آن به ۳ میلیارد دلار می رسید. معامله به مبلغ نامعلوم است. درباره سرمایه اکنون سهامدار کنترل کننده است.

هوبی اشاره کرده است که عملیات اصلی و تیم های مدیریت کسب و کار به دلیل این تغییر هیچ تاثیری نخواهند داشت

تغییراتی که قرار است ایجاد شود چیست؟
پس از تکمیل قرارداد، About Capital به این صرافی در ارتقاء بیشتر و افزایش در معرض دید جهانی، همراه با تمرکز بر سایر ابتکارات توسعه کسب و کار کمک خواهد کرد. پس از اجرای موفقیت آمیز ابتکارات، هوبی گلوبال موقعیت خوبی برای ارائه خدمات تجاری و سرمایه گذاری درجه یک به سرمایه گذاران بین المللی خواهد داشت.درباره سرمایه همه چیز برای ایجاد یک هیئت مشورتی استراتژیک جهانی که باید توسط چهره های پیشرو صنعت هدایت شود، آماده است.نه تنها این، بلکه درباره سرمایه نیز برای ابتکارات دیگری مانند راه اندازی صندوق تامین حاشیه و ریسک همراه با اقداماتی که رقابت پذیری بورس را افزایش می دهد، ثبت نام کرده است. هوبی گلوبال محبوبیت زیادی به دست آورد، اما بلافاصله پس از آن، پکن در سال ۲۰۲۱ تمام تراکنش های رمزنگاری را غیرقانونی اعلام کرد.

شرکت مادر، Huobi Group، در حال حاضر تعدادی از نهادهای مرتبط با رمزنگاری را اداره می کند که شامل صرافی هوبی گلوبال نیز می شود.

این یک بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر به نام Huobi Ventures است. موجودیت رمزنگاری دیگر نیز شامل یک سرویس ابری رمزنگاری شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx