تحلیلگر رمزارز میگوید بیت کوین تحت یک شرط میتواند برگردد

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 428 نفر

تحلیل بیت کوین

نیکلاس مرتن، تحلیلگر محبوب رمزارزها، می گوید تا زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده جنگ طلب باشد، قیمت بیت کوین ممکن است کاهش یابد.

در یک به‌روزرسانی ویدیویی جدید، میزبان DataDash به ۵۱۳۰۰۰ دنبال کننده یوتیوب خود هشدار می‌دهد که بیت کوین می‌تواند شاهد کاهش‌های جدید در بازار نزولی باشد، زیرا فدرال رزرو همچنان به دنبال سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه است.

پیش از این، فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش می داد و یک تن پول چاپ می کرد – تسهیل کمی. اکنون از طریق انقباض کمی، برعکس درگیر است. این کشور در حال افزایش نرخ بهره با سریع ترین سرعتی است که در چند دهه گذشته از زمان کاهش نرخ بهره در دهه ۱۹۸۰ انجام داده است.

و علاوه بر آن، آنها شروع به کاهش ترازنامه خود می کنند. آنها ماه به ماه شروع به الگوی کاهش فروش اوراق خزانه داری ایالات متحده می کنند و در نهایت احتمالاً شروع به فروش اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن می کنند. این ده ها، اگر نه صدها میلیون دلار است که از عرضه پول خارج می شود. فدرال رزرو این دارایی ها را در ازای پول نقد می فروشد و این پول نقد در حال کاهش استو در حال خارج شدن از عرضه پول است.»

مرتن همچنین می گوید که بیت کوین احتمالاً تا زمانی که فدرال رزرو به هدف خود برای کنترل تورم دست پیدا نکند، تحت فشار فروش بیشتری قرار خواهد گرفت.

فدرال رزرو در مسیر درستی قرار دارد. اما باید ترمز تورم را بگیرد. و از آنجایی که این اصول در اینجا در مورد نرخ‌های بهره بالاتر و انقباضات کمی از طریق کاهش ترازنامه مطرح هستند، به همین دلیل است که بیت کوین در حال کاهش است، و در حالی که تا شرایط خاصی که فدرال رزرو به دنبال آن است، به تعیین اوج یا پایین‌تر ادامه خواهد داد. به این دلیل که شاید آنها شروع به کاهش تورم کرده اند که اقتصاد به اندازه کافی شروع به کند شدن کرده است، جایی که آنها توانسته اند تورم را به هدف ۲٪ خود مهار کنند. در پایان روز، این همان چیزی است که فدرال رزرو به دنبال آن است و تا زمانی که به آن اهداف نرسند، شروع به چرخش نخواهند کرد.»

مرتن می‌گوید که مسیر فعلی فدرال رزرو می‌تواند بیت کوین را تا محدوده قیمتی بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار کاهش دهد، اما او می‌گوید که در اینجا یک فرصت بزرگ برای گاوهای بازار تحقق می‌یابد.

زمانی که ما این محدوده را بدست آوریم، هیچکس تمایلی به خرید بیت کوین ندارد. همه فکر خواهند کرد که کریپتو به صفر می رسد. این همان محدوده ای است که من واقعاً هیجان زده می شوم. کاپیتولاسیون غیرمنتظره اینجاست که شما فرصت‌های خرید را به دست می‌آورید، زمانی که هیچ کس دیگری مایل نیست ماشه را بکشد، اما شما این کار را خواهید کرد.»

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین ۱۹۶۱۲ دلار معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx