نامزد سابق کریپتو کوئین به ۵ سال حبس محکوم شد

کریپتو کوئین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 488 نفر

گیلبرت آرمنتا، نامزد سابق کریپتو کوئین، به دلیل پولشویی ۳۰۰ میلیون دلاری که از سرمایه گذاران OneCoin کلاهبرداری شده بود، پنج سال را در زندان سپری خواهد کرد.

طبق گزارش ها گیلبرت آرمنتا، نامزد سابق روجا ایگناتوا (که بیشتر به عنوان “کریپتو کوئین” معروف است)، به دلیل مشارکت در پروژه جعلی ارز دیجیتال وان کوین (OneCoin)، پنج سال را در زندان خواهد گذراند.

ایگناتووا یا همان کریپتو کوئین بنیانگذار طرح پانزی وان کوین در فهرست ده نفر برتر افراد تحت تعقیب FBI قرار دارد. او آخرین بار در سال ۲۰۱۷ در یونان دیده شد؛ در حالی که برخی منابع اشاره کردند که او ممکن است کشته شده باشد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، دادگاه منطقه جنوبی نیویورک (SDNY) آرمنتا را به جرم شویی ۳۰۰ میلیون دلار درآمد حاصل از کلاهبرداری وان کوین به پنج سال زندان فدرال محکوم کرد. این مرد ۵۹ ساله نامزد سابق روجا ایگناتوا، خالق طرحی بود که بیش از ۴ میلیارد دلار از سرمایه گذاران کلاهبرداری کرد.

تحقیقات اولیه نشان داد که آرمنتا ممکن است به مدت هفت سال به زندان بیفتد. با این حال، او در سال ۲۰۱۸ به پولشویی، اخاذی و ارتکاب کلاهبرداری اعتراف کرد، بنابراین مجازاتش کاهش یافت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx