دوج چین مهمان ناخوانده دوج کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رشد قابل توجه دوج چین طبق داده‌های کوینگکو، دوج چین طی 24 ساعت گذشته 63 درصد افزایش یافته است. این توکن دقایقی پیش به بالاترین قیمت خود یعنی 0.00406 دلار رسید. دوج چین خود را به عنوان یک راه حل لایه 2 معرفی می کند که می تواند برنامه های غیرمتمرکز و توکن های غیرمثلی […]

دوج چین

رشد قابل توجه دوج چین

طبق داده‌های کوینگکو، دوج چین طی 24 ساعت گذشته 63 درصد افزایش یافته است. این توکن دقایقی پیش به بالاترین قیمت خود یعنی 0.00406 دلار رسید. دوج چین خود را به عنوان یک راه حل لایه 2 معرفی می کند که می تواند برنامه های غیرمتمرکز و توکن های غیرمثلی را برای کاربران دوج کوین به ارمغان بیاورد بیاورد. زاخ ایکس‌بی‌تی، کارآگاه رمزنگاری برجسته، خاطرنشان کرد که کیف پولی که مستقیماً متعلق به توسعه‌دهنده بود، ۲۰ میلیارد توکن دوج چین دریافت کرد و شروع به فروش آن‌ها به کاربران کرد. همانطور که رسانه ها گزارش داده اند، بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، ظاهراً از تبلیغ دوج چین برای مبلغ 14 میلیون دلار خودداری کرده است.

اگر او این پیشنهاد را می پذیرفت، این امر از سوی طرفداران میم کوین که او در سال 2013 به صورت مشترک خلق کرد، به عنوان یک خیانت تلقی می شد.

Doge Chain نیامده پسرخاله شد

جامعه دوج کوین مدتی است که با پروژه دوج چین اختلاف نظر داشته است. بسیاری راه حل لایه 2 را به یک کلاهبرداری آشکار متهم می کنند که هدف آن متقاعد کردن دارندگان دوج کوین است تا راه خود را از دارایی های خود جدا کنند.

در اواخر ژوئیه، میشابور، یکی از اعضای برجسته جامعه دوج کوین، هشداری داد که دوج کوین و Doge chain هیچ ارتباطی با هم ندارند و آن را به عنوان یکی دیگر از «توکن‌های ضربه‌ای» توصیف کرد. علیرغم موجی از انتقادات، به نظر می‌رسد که توکن Doge Chain در حال رشد است و صرافی کوکوین اولین صرافی بزرگی است که اوایل امسال این توکن بحث‌برانگیز را فهرست کرده است. این فهرست در روز جمعه به یک رالی سه رقمی دامن زد. تیم پشتیبان دوج چین ادعا می کند که قصد دارد یک ایردراپ برای دارندگان دوج کوین ترتیب دهد، اما جزئیات زیادی در این مورد در دست نیست.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx