رابین هود ۲.۸ میلیارد دلار دوج کوین دارد

دوج کوین رابین هود
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 369 نفر

صرافی ارز دیجیتال رابین هود ۲.۸ میلیارد دلار دوج کوین دارد

به گفته Dogecoin Whale Alert ، رابین هود اکنون بیش از ۲.۸ میلیارد دلار دوج کوین (DOGE) از دارایی‌های مشتریان را  در اختیار دارد. ردیاب تراکنش‌های دوج کوین گزارش می‌دهد که میزان دارایی‌های در اختیار رابینهود اکنون ۲۵.۱۷ درصد از عرضه در گردش دوج کوین را تشکیل می‌دهد.

دوج‌کوین در چند ماه گذشته در صدر اخبار بارار قرار دارد، زیرا شایعاتی در مورد ادغام های احتمالی پس از اینکه ایلان ماسک، مطرح ترین حامی دوج کوین در جهان، توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار در اکتبر گذشته خریداری کرد، منتشر شد. ماسک در مورد قصد خود برای آوردن خدمات فین تک به پلتفرم محبوب توییتر صحبت کرده است.

دوج‌کوین در اوایل این ماه افزایش یافت و در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه توییتر در حال ساخت نرم‌افزاری برای اضافه کردن یک عملکرد پرداخت برای کاربران رسانه‌های اجتماعی خود است. اگرچه رابین هود نقش برجسته ای در اکوسیستم دوج کوین دارد، اما مدیر عامل شرکت، Vlad Tenev، این هفته در یک گزارش اعلام کرد که آنها در حال حاضر هیچ برنامه ای برای همکاری با توییتر ندارند.

ما مدتی است که در توییتر با مردم صحبت می‌کردیم و در مورد کارهایی که آنها با صفحات سهام و صفحات کریپتویی روی پلتفرم خود انجام می‌دادند شنیدیم و هیجان‌زده شدیم که تجربه سرمایه‌گذاری ایجاد کنیم که به مشتریان آنها ارزش می‌بخشد و آن را ایجاد می‌کند.  در طول زمان خواهید دید که ما چیزهای بیشتری از این قبیل را آزمایش می کنیم. در حال حاضر، ما هیچ برنامه ای برای گسترش یا ایجاد همکاری رسمی با توییتر نداریم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx