کاهش حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز سولانا

سولانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 318 نفر

کاهش حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز سولانا

حجم معاملات صرافی های غیرمتمرکز (DEX) که روی شبکه سولانا اجرا می شوند، به سرعت از بالاترین رقم ژانویه کاهش یافته است، زیرا علاقه به توکن بنک (BONK) کاهش یافته است. داده‌های زنجیره‌ای DeFiLlama نشان می‌دهد که حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا در ۱۰ فوریه به ۴۱.۵۸ میلیون دلار کاهش یافته است که ۲۷ درصد کاهش نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد. در آن زمان، ارزش کل بازار این توکن نسبتاً جدید بیش از ۳۰۰۰٪ افزایش یافت و به بالاترین قیمت تاریخ (ATH) خود رسید. راه اندازی توکن بنک (Bonk) در ژانویه همچنین بر تعداد کیف پول های سولانا فعال تأثیر گذاشت و آنها را به سطوح قبل از سقوط FTX  رساند.

هایپ به پایان رسیده است

به نظر می رسد علاقه به توکن بنک پس از از دست دادن مقدار قابل توجهی از ارزش بازار کاهش یافته است. داده های بازار کریپتو نشان می دهد که توکن بنک ۸۱٪ از ATH خود ریزش داشته است و تنها در ۳۰ روز گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است. با این حال، این میم کوین مبتنی بر سولانا توانسته است از یک منطقه حیاتی حمایتی به بالا رشد کند و در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۴۹ درصد افزایش داشته باشد. یک اصلاح پله ای در قیمت توکن بومی سولانا به دنبال کاهش ارزش بازار توکن بنک رخ داد. قیمت SOL  ۲۷ درصد کاهش یافت و از ۲۶.۸۷ دلار در ۲ فوریه به کمترین قیمت ۱۶.۶۶ دلار در هشت روز بعد رسید.

داده‌های زنجیره‌ای از داده‌های DeFiLlama همچنین نشان می‌دهد که ارزش کل دارایی‌های قفل شده در اکوسیستم سولانا تقریباً ۹ درصد در ماه فوریه کاهش یافته است، از ۲۶۴ میلیون دلار به ۲۴۵ میلیون دلار رسیده است. همین روند را می توان در حجم معاملات در بازارهای برتر NFT سولانا مشاهده کرد. حجم معاملات مجیک ادن در ماه گذشته با ۵۴.۳۲ درصد کاهش به ۴۰.۷۱ میلیون دلار رسیده است. در همین حال، حجم معاملات NFT مبتنی بر سولانا در اپن اوشن با ۲۵.۳۴ درصد کاهش به ۱۱۳,۸۷۰ دلار رسید. علیرغم کاهش قابل توجه فعالیت شبکه، بنیانگذاران آناتولی یاکوونکو و راج گوکال معتقدند سولانا در بحبوحه بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال، نشانه هایی از آینده امیدوارکننده ای را نشان می دهد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx