افزایش قیمت دوج کوین، علت چیست؟

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 445 نفر

سرمایه گذاران دوج کوین همچنان امیدوارند که چشم انداز ماسک برای توییتر ۲.۰ شامل نوعی از ادغام دوج باشد. ایلان ماسک، صاحب جدید توییتر، تأیید کرد که قصد دارد سیستم پرداختی را در توییتر ۲.۰  اضافه کند که به افزایش کوتاه مدت ۱۹.۴ درصدی قیمت ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) منجر شد.

مدیرعامل جدید توییتر برنامه‌های خود را در ۲۷ نوامبر در توییتی برای ۱۱۹.۲ میلیون دنبال‌کننده‌اش فاش کرد، که در آن چندین اسلاید از یک «گفت‌وگوی شرکت توییتر» به اشتراک گذاشته بود. در حالی که ماسک هیچ اشاره ای به DOGE در توییت یا اسلایدهای پیوست نکرده است، اما سرمایه گذاران دوج کوین بر این باور بودند که این رمزارز به نحوی درگیر خواهد شد. بر اساس داده‌های کوین گکو، قیمت دوج کوین (DOGE) طی چند ساعت پس از توییت، ۱۹.۴ درصد از ۰.۰۸۹ دلار به ۰.۱۰۷ دلار افزایش یافت و در زمان نوشتن این مقاله به ۰.۰۹۵ دلار کاهش یافت.

طرح‌های دیگری که به‌عنوان بخشی از چشم‌انداز ماسک برای توییتر ۲.۰ فهرست شده‌اند شامل «تبلیغات به‌عنوان سرگرمی»، «ویدئو»، «پیام‌های رمزگذاری‌شده»، «توئیت‌های بلند» و «راه‌اندازی مجدد اکانت های ابی» بود.

اطلاعات به دست آمده از اسلایدها همچنین نشان می دهد که تصاحب ماسک بر این شرکت قبلاً تأثیر گذاشته است و پلتفرم رسانه های اجتماعی از نظر «ثبت نام کاربر جدید» و «دقایق فعال کاربر» به بالاترین سطح خود رسیده است و ۸۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
در ماه اکتبر، پس از آنکه وبلاگ نویس محبوب فناوری جین منچون ونگ در توییتی در ۲۷ اکتبر حدس زد که این شرکت قبلاً کار روی یک نمونه کیف پول را آغاز کرده است که از سپرده گذاری و برداشت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند، شایعاتی درباره برنامه های کیف پول رمزنگاری توییتر منتشر شد که منجر به افزایش قیمت ۴۰ درصدی DOGE در آن زمان شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx