دانیل شین، بنیانگذار ترا ممکن است با اتهامات کلاهبرداری روبرو شود

ترا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 534 نفر

دادستان های کره جنوبی گفتند که ممکن است دانیل شین، یکی از بنیانگذاران ترا را به دلیل تبلیغ استیبل کوین ترا لونا به عنوان یک روش پرداخت، متهم کنند. آن‌ها بر این باورند که شین ، علیرغم هشدارهای متعدد تنظیم‌کننده‌های مالی مبنی بر غیرقانونی بودن این عمل، به تبلیغات خود ادامه داده است.

به گزارش رسانه محلی YTN، شین، که نام کاملش Shin Hyun-seung است، در سال ۲۰۱۸ بارها گفته است که استیبل کوین ترا به عنوان یک روش پرداخت در پلتفرم های تجارت الکترونیک برای کاربران در کره جنوبی در دسترس خواهد بود. با این حال، در این گزارش آمده است که خدمات نظارت مالی چندین بار به شین گفته است که دارایی های مجازی را نمی توان به عنوان روش پرداخت تحت قانون معاملات مالی الکترونیکی ثبت کرد.
چوی سونگ کوک در دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول گزارش YTN را به فورکاست تأیید کرد. گزارش شامل این بود که دادستان ها در حال بررسی اتهامات کلاهبرداری علیه شین تحت قانون بازار سرمایه و صدور حکم بازداشت هستند.
شین به همراه دو کوان، ترافرم لبز را تأسیس کرد که استیبل کوین ترا را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد. دو کوان نیز مدیر اجرایی این شرکت بود.
مقامات کره جنوبی در حال تحقیق در مورد ترا هستند که در ماه می امسال سقوط کرد و به صدها هزار سرمایه گذار در سراسر جهان خسارت وارد کرد. در حالی که آنها حکم بازداشت صادر کرده اند و از کمک اینترپل برای ردیابی دو کوان برخوردارند، محل اختفای مدیر اجرایی ترا هنوز مشخص نیست.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx