حساب یوتوبی ایلان ماسک پس از مداخله دولت کره بازپس گرفته شد

ایلان ماسک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 641 نفر

طبق گزارش ها، یک کانال یوتیوب متعلق به دولت کره جنوبی هک شد و به SpaceX Invest تغییر نام داد و به دنبال آن این کانال ویدیوهای ساختگی ایلان ماسک را در مورد ارزهای دیجیتال بارگذاری کرد.

در ۳ سپتامبر، کانال یوتیوب دولت کره جنوبی به دلیل اشتراک‌گذاری پخش زنده ویدیوهای مرتبط با رمزنگاری، لحظه‌ای هک شد و نام آن تغییر کرد. با این حال، یک گزارش محلی از خبرگزاری یونهاپ (YNA) تایید کرد، با این حال، حساب به زودی در عرض چهار ساعت پس از یک مداخله فعال بازیابی شد.

اسکرین شات بالا توسط محلی به YNA ارائه شده است که نشان می دهد نام کانال به خطر افتاده به SpaceX Invest تغییر یافته است و ویدیوهایی پخش می شود که مدیر عامل SpaceX ایلان ماسک را نشان می دهد.

شناسه و رمز عبور به خطر افتاده کانال یوتیوب به عنوان عامل اصلی هک شناسایی شد. ظاهرا گوگل نیز این سازش را تایید کرده است.

بایننس برای کمک به بهبودی KyberSwap پس از هک اخیر که ۲۶۵۰۰۰ دلار از وجوه کاربران را تخلیه کرد، تحقیقات داخلی را برای ردیابی مجرمان انجام داد.

تیم امنیتی بایننس دو مظنون هک دیروز KyberSwap را شناسایی کرده است. ما اطلاعات را در اختیار تیم کیبر قرار داده ایم و در حال هماهنگی با LE (مجری قانون) هستیم.

 

مدیر عامل بایننس|،  فاش کرد که تیم امنیتی بایننس دو مظنون را شناسایی کرده و اطلاعات را به KyberSwap و مجری قانون ارسال کرده است. بایننس اکنون نقش یک برادر بزرگ را در فضای کریپتو بازی می کند. یکی از اعضای کریپتو توییتر اشاره کرد که بایننس از امنیت پلتفرم خود فراتر رفته و کل اکوسیستم کریپتو را ایمن کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx